חשוב לבחור חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה אשר ידועה ביכולת שלה להביא כל אתר לראש תוצאות החיפוש בגוגל באמצעות קידום איכותי ויעיל. במאמר הבא תקבלו כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם להביא את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל
1 צפייה בגלריה
WEBS
WEBS
WEBS
(צילום: canva)
טיפים שיסייעו לכם להביא את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל
1. אם יש לכם קמפיינים ממומנים בגוגל, חשוב מאוד שתאתרו מילות מפתח שלא חשבתם עליהם קודם. בהתאם לקמפיינים הממומנים שיש לכם תוכלו להבין איזה ביטויים לא מכניסים לכם לידים ואיזה מילות מפתח הן טובות וממכניסות לכם לידים. אם אתם תוהים כיצד משלבים מחקר מילות מפתח במסגרת קידום אתרים באינטרנט, חשוב שתדעו שבתוך חשבון מודעות גוגל שלכם, אתם יכולים למצוא את כל רשימת הביטויים שהגולשים חיפשו, כמה הקלקות היו, אחוזי הקלקה ועוד. מדובר על פרמטרים חיוניים מאוד.
2. חשוב מאוד שתשפרו את זמן השהייה של גולשים באתר שלכם ובדפי התוכן שלכם. לזמן השהייה של הגולשים יש השפעה מכרעת על הציון שלכם בגוגל. מחקרים מראים כיום כי ישנה קורלציה ברורה בין הזמן שבו אנשים שוהים באתר לבין המיקום האורגני של האתר בגוגל. בכדי לשפר את זמן השהייה באתר, יש צורך להקפיד על תוכן איכותי באתר ועל חווית גלישה באתר שלכם. חברה לקידום אתרים מקצועית תקפיד לשלב באתר שלכם תוכן שמעניין את הגולשים ומעניק להם ערך. ככל שהתוכן איכותי יותר וככל שעונה על מה שהגולשים חיפשו, כך הגולשים יבלו זמן רב יותר באתר וכך המיקום שלכם יהיה טוב ביותר בגוגל. חווית הגלישה היא בעצם ההרגשה של הלקוח כאשר הוא גולש באתר שלכם. היא מושפעת ממהירות האתר, מהצבעוניות שלו ומהנראות הגרפית והמבנה שלו. כמו כן, היא מושפעת מקלות ההתמצאות באתר ועוד.
3. כדאי מאוד לשדרג ולהרחיב מאמרים קיימים וישנים באתר. יש מספק עמודים חזקים באתר שכדאי לתת להם כוח במנוע החיפוש ועל כן, חשוב מאוד לקחת את העמודים המדוברים, להוסיף בהם חלקים איכותיים של טקסט שמרחיב את המאמר ולקדם את הדפים הספציפיים באמצעות קמפיין בפייסבוק. ניתן לשדרג מאמרים קיימים עם סרטוני וידיאו, עם תמונות חדשות, עם קישורים לבלוגים חיצוניים ועוד.
4. חשוב מאוד לייצר מצבים שגורמים לגולשים להקליק על התוצאה שלכם דווקא על פני תוצאות של המתחרים שלכן ועל כן, כדאי מאוד לזהות איזה מודעות מביאות את הCTR הטובים ביותר ולהעתיק את הביטויים או הכותרות לתוך התוצאות האורגניות. אין ספק שכותרות מושכות ומניעות לפעולה, הן דבר חשוב ביותר וכדאי מאוד שהכותרות ינוסחו על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.
5. טיפ חשוב נוסף הוא לבצע מחקר מתחרים מעמיק. מחקר זה יאפשר לכם בעצם לגלות מהם מונחי החיפוש שהמתחרים שלכם משקיעים בהם. המידע שתקבלו ממחקר המתחרים שלכ הוא מחקר חשוב מאוד שכן, הוא יכול לגלות לכם כיוונים חדשים לביטויים שלא חשבתם עליהם, להבין כמה קליקים מקבלים עליהם ולהסיק עוד מידע חיוני נוסף. אם אתם תוהים כיצד מבצעים מחקר מתחרים מעמיק, חשוב מאוד שתדעו שלא כל אדם יודע כיצד לבצע מחקר מתחרים ועל כן, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתרים בגוגל, אשר יודעים כיצד לבצע מחקר מתחרים מעמיק ואיכותי אשר באמצעותו ניתן לגלות ביטויים ומילות מפתח של מתחרים, כמות הקלקות, אחוזי הקלקלה ועוד. מדובר על מידע שיכול לסייע לכם בקידום האתר. מעבר לכך, חשוב מאוד להקפיד על בניית קישורים איכותית, נכנסים או יוצאים מהאתר שלכם. גם במקרה הזה חברה העוסקת בתחום קידום אתרים בצורה המקצועית והמנוסה ביותר, תדע כיצד לסייע לכם לבצע את העבודה המדוברת בצורה הנכונה על מנת להביא את האתר שלכם לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. אתר שמגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל הוא אתר שהרבה יותר גולשים יקליקו עליו ובהתאם לכך, יגדילו את המכירות של העסק ויהפכו אותו למוכר ורווחי יותר. אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד שתבחרו בחברת קידום אתרים שיש לה ניסיון בתחום קידום אתרים ויכולת לדרג כל אתר בצורה הטובה ביותר על ידי האלגוריתם של גוגל, באופן שהוא יגיע לתוצאת החיפוש הראשונה בגוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש.