היא כבר יודעת כי עולם ההכרויות הוא תוסס, נרחב ורווי בהזדמנויות ואפשרויות שונות למציאת זוגיות ואהבה. כעת משהיא החליטה שזה הזמן להתמקד במציאת בן זוג היא נותנת את כל כולה למטרה ומספרת לנו את התובנות שלה מהתהליך שעברה. הכירו את מורן, אקדמאית ורווקה, בת 35 מהצפון, אשר החליטה כי הגיע הזמן למצוא זוגיות במטרה להקים משפחה. ”במשך השנים התרכזתי בעיקר בחיי המקצועיים, למדתי שנים רבות כדי להוציא תואר אקדמאי והתקדמתי בסולם המקצועי עוד ועוד. כיום בגיל 35 הבנתי שמשהו חסר לי, לכן החלטתי לצאת לחפש אחר האהבה, אני יודעת שזה נשמע קיטשי, אבל כך זה היה.” מספרת מורן
1 צפייה בגלריה
זיגוטה
זיגוטה
זיגוטה
(צילום: FREEPIK)
הבנת שחסרה לך אהבה, מה עשית כדי להשיגה? ”כל דבר בחיי שהחלטתי להשיג הלכתי על זה בכל הכוח, כך גם ברצון למצוא אהבה” מספרת מורן במהלך השיחה איתה וכן מציינת כי ניסתה להכיר דרך חברים, אך זה הרגיש לה מביך מידי והסיטואציה הייתה פחות נוחה לה. ”החלטתי לעשות זאת בדרך שלי בלי התערבות של הסביבה החיצונית ולכן פניתי אל האפשרות של אתר הכרויות”.
לאיזה אתר הכרויות נרשמת? ”ראשית, אני חייבת לציין כי למצוא בן זוג היה מתיש מאוד, התברר לי כי זה תהליך לא פשוט שהצריך ממני הרבה כוחות נפשיים.” מספרת מורן ומוסיפה ” כשהחלטתי לחפש בן זוג באתר הכרויות לא ידעתי שיש כל כך הרבה אתרים כאלה, חלק היו למטרות רציניות אך היו בניהם שהציעו קשרים מזדמנים אפילו יצא לי להתקל באתר מאוד ממוקד שסיפק הכרויות לאקדמאיים”.
אז ממה שאנחנו מבינים נרשמת לכמה אתרי הכרויות? ”כן. החלטתי לפרוש את הרשת שלי על כמה אתרי היכרויות במקביל על מנת למצוא את בן הזוג האידיאלי עבורי, בתקווה שכך התהליך יהיה מהיר יותר ואולי פחות מתיש, אך התבדיתי לגלות שזה הפך לעוד יותר לא פשוט”. מורן מציינת כי בין האתרים אליהם התחברה תוכלו למצוא את זיגוטה, xydate, נפגשים ועוד כמה.
מניסיונך, האם יש אתר שאת ממליצה עליו? ”במהלך התהליך הבנתי כי רוב האתרים דומים זה לזה ומספקים את אותם הפונקציות בעיקר באלו שמציעים הכרויות למטרת זוגיות רצינית או הכרויות לחתונה. היו כאלה שהציעו הרשמה חינם ואף שימוש בכל מיני פונקציות בחינם והיו שדרשו תשלום בעבור שליחת הודעות. אך הדבר שהופתעתי ממנו הכי הרבה זה העובדה שהיו מספר אתרים שהיה עם מי לדבר כשהיתה לי שאלה לגבי האתר. זה גרם לי להעריך יותר את האתר ולהבין כי הם פועלים במטרה אמיתית להביא את המשתתפים לידי הכרות ומציאת זוגיות. כך שהאתר שאני אמליץ עליו יהיה אתר זיגוטה.”