תהליך עיצוב חדר אמבטיה: תכנון מקדים הוא הכרחי

אם אתם בדיוק נכנסים לבית חדש או מתכננים לשדרג את הקיים, אחד החדרים החשובים ביותר אליו יש להתייחס הוא ללא ספק חדר האמבטיה. אם בעבר חדר האמבטיה נתפס כחדר שבו רק מתקלחים, כיום רבים מבינים כי מדובר בחדר אשר יכול להשרות אנרגיה חיובית יותר ושלווה – בדיוק כמו בבית מלון. על מנת לתכנן נכון את חדר האמבטיה, חשוב קודם כל לבצע תכנון מקדים אשר כולל לקיחת מידות והבנה כי ללא צוות מקצועי אשר עוטף אתכם תתקשו מאוד בביצוע המשימה, בייחוד אם מדובר בשינוי של תשתית האמבטיה. על כן, מומלץ ליצור קשר עם איש מקצוע מקצועי ואחראי אשר יבחן ביחד איתכם את השינויים אותם תרצו לבצע בחדר האמבטיה, כמו גם יספק לכם תוכנית אדריכלית אשר במסגרתה תוכלו להבין בדיוק מהם האלמנטים אותם תרצו לממש בתהליך השיפוץ והשדרוג. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים בתכנון אמבטיה שאינו דורש הוצאה כספית אדירה, ניתן לבצע שינויים קוסמטיים קטנים – עליהם נרחיב כעת.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

כיצד תוכלו לשפץ את חדר האמבטיה בעלות כספית נוחה?

ראשית כל, לפני שמתחילים לבצע רכישות בעבור חדר האמבטיה חשוב קודם כל לבחון את מסגרת התקציב שלכם ולהיצמד אליה. נוסף לכך, ביצוע השוואת מחירים מהווה חלק בלתי נפרד מתכנון של חדר אמבטיה חסכוני, וזאת בשל הצעות מחיר אטרקטיביות אשר במסגרתן תוכלו לבצע רכישה של ארונות אמבטיה לדוגמא במחיר מצוין ועם איכות ללא פשרות. על כן, יש לבצע סקר שוק מקיף ולבצע רכישה רק דרך חברות מומלצות. לאחר שקיבלתם את הצעת המחיר, הגיע הזמן לעצב את חדר האמבטיה. דרך מצוינת לעשות זאת היא באמצעות רכישה של ארונות אמבטיה אשר משדרגים את החלל וכן מעניקים לכם מקום אחסון אשר הוא הכרחי, בייחוד אם מדובר בחדר אמבטיה קטן. על מנת להגדיל את החלל, תוכלו להתקין על גבי הארונות מראות אשר מעניקות לחדר מראה גדול יותר – טריק שבו משתמשים לא מעט מעצבי פנים בעת תהליך של עיצוב ותכנון של חדר אמבטיה. דרך נוספת לשדרג את חדר האמבטיה בעלות כספית נוחה היא באמצעות רכישה של פריטי טקסטיל אשר מכניסים עניין וצבע לעיניים.

כיצד לבחור פריטי טקסטיל לחדר האמבטיה?

על מנת לשדרג את חדר האמבטיה ניתן בהחלט לבצע רכישה של פריטי טקסטיל כמו מגבות גוף, מגבות פנים וחלוקים אשר הופכים את חדר הרחצה שלכם לחדר בוטיק מפנק במיוחד. שימו לב כי אתם מבצעים רכישה של טקסטיל איכותי אשר עשוי 100% כותנה, וזאת בכדי להבטיח כי הרכישה שלכם תהיה משתלמת וכי המגבות יחזיקו מעמד למשך זמן רב, גם לאחר לא מעט כביסות. פריטי טקסטיל מכניסים עניין לחדר ולכן באמצעות רכישה של שטיח אמבטיה תוכלו לתכנן את חדר האמבטיה באופן בטיחותי אך גם מעוצב, כולל אביזרי פרזול אותם ניתן להציב ובכך לתכנן את חדר האמבטיה בצורה נכונה ופרקטית.

תאורה נכונה לחדר האמבטיה

תאורה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב חדר האמבטיה. יש לבחור תאורה אשר מותאמת לחדר לח, ולהתקין אותה באופן בטיחותי ע"י חשמלאי מוסמך. נוסף לכך, בחרו במנורות לד אשר הן חסכוניות יותר כמו גם מעניקות אור חמים.