לפני מספר שבועות אגף ההסברה של משרד הבריאות בישראל יצא בסלוגן פשוט וברור, "קורונה יכולה לגרום למוות - מסכה יכולה להציל חיים".
סקר שנערך לאחר מכן גילה כי עם או בלי קשר לסלוגן המיוחד, כי 70% מהציבור הישראלי מקפיד על עטיית מסיכה כאשר יוצא מפתח ביתו ו-29% העידו כי הם חובשים מסיכה רק במקום ציבורי.
בחודשים האחרונים נכנסו לשוק סוגים רבים של מסכות אולם רובן אינן נוחות, גורמות לגירודים, להזעת יתר, אדמומיות בפנים, יוצרות אדים במשקפיים, כך שגם אם הן מעוצבות בצורה מדליקה, מהר מאוד הן נזרקות לפח.

6 צפייה בגלריה
סונוביה
סונוביה
סונוביה
(יח"צ)

6 צפייה בגלריה
סונוביה
סונוביה
סונוביה
(יח"צ)

אומנם הסטייל חשוב גם בימים אלו כאשר מסכה מכסה לנו חלק גדול מהפנים, אולם חשוב עוד יותר למצוא מסכה שתסנן את האוויר ברמה הכי גבוהה שיש ועל מנת להגיע למטרה הזו היא חייבת להיות עשויה מחומרים איכותיים על מנת שלא תתייבש בקלות אחרת היא הופכת בעצמה למקור של חיידקים, וגם שתהיה עמידה לשימוש תקין לאורך היום כולו.
תמיד ברגעי משבר הראש היהודי ממציא לנו פטנטים וחברת סטארט-אפ ישראלית פיתחה בד אנטי-ויראלי שמועד לשימוש במסיכות כאשר אלו יכולות לעצור את התפשטות וירוס הקורונה: "סונו-מאסק".
מדובר במוצר נוסף מבית סונוביה, זו נוסדה והחלה לפעול בשוק לפני כ 7שנים והמטרה שעמדה בראש מעיינה היתה לפתח בד אנטי-בקטריאלי על פי פטנט ופיתוח של אוניברסיטת בר-אילן, אחד מחברי צוות החברה שעבד על הפטנט כולל את סידני אלטמן, זוכה פרס נובל לכימיה.

6 צפייה בגלריה
סונוביה
סונוביה
סונוביה
(יח"צ)

6 צפייה בגלריה
סונוביה
סונוביה
סונוביה
(יח"צ)

בשנת 2020 סונוביה קיבלה מענק של 2.4 מיליון יורו מהאיחוד האירופי בתוכנית Horizon בזכות הפיתוח הייחודי ופורץ הדרך הזה שלה.
הייחודיות של המסכה האנטי-ויראלית "סונו-מאסק" באה לידי ביטוי בשלושה יתרונות ייחודים:
*מדובר במסכה רב פעמית וזו ניתנת לכביסה, מדובר בפתרון זול ויעיל יותר לעומת שימוש במסכות חד פעמיות שמזהמות את הסביבה ויוצרות נזק אדיר.
*הבד ממנו עשויה המסכה הוכח כמנטרל את וירוס הקורונה ומספק הגנה דו כיוונית (בניגוד למסכת N95 עם פילטר למשל, שמספקת הגנה רק למי שעוטה את המסכה ואינה מגנה על הסובבים).
*המסכה זמינה במספר מידות עם אפשרות כיוונון כך שניתן להתאים אותה לנוחות והתאמה מקסימלית לפנים.
על פיתוח ויעילות המסכה סיפר אחד מנציגי החברה: "בפרוץ מגפת הקורונה קיבלנו החלטת בזק והצבנו יעד עיקרי בו בנוסף לפעילות ה B2B שקדמה למגפת הקורונה, התחלנו לייצר ולמכור מסכות ישירות לצרכני קצה. המוצר עבר מספר בדיקות מעבדה שהוכיחו כי הבד עמיד לכביסות ומנטרל ספציפית את וירוס הקורונה. לאחר שקיבלנו תוצאות מעבדה עדכניות שהוכיחו שהבד שממנו מייצרים את המסכות מנטרל 99.35% מוירוס הקורונה תוך 30 דקות בלבד ומפלטר חלקיקים בגודל 5 מיקרון ביעילות של 98%, יצאנו בשיווק רחב היקף לשוק המקומי והעולמי על למנת לתת את חלקנו במלחמה נגד המגפה המשתוללת".

6 צפייה בגלריה
סונוביה
סונוביה
סונוביה
(יח"צ)

באתרי הביקורת השונים באינטרנט ישנן ביקורות יוצאות מגדר הרגיל מצד מי שעושים שימוש ב "סונו-מאסק".
אלעד גולדמן כתב: "המסכה הזו כל כך איכותית ונוחה עד שלא רוצים להוריד אותה. קודם לכן ניסיתי את כל המסכות האחרות בשוק, כולן היו מרגיזות את האף, גרמו לגירוד וקשה מאוד היה לנשום דרכן, המסכה הזו פתרה לי את כל הבעיות".
אורלי מאיר העידה: "הזמנתי את שתי המסכות הראשונות שלי מסונוביה, הן הגיעו תוך זמן קצר וכבר לאחר השימוש הראשוני לא היה מקום לספק, מדובר במסכות הכי נוחות שיש היום בשוק, פשוט היי-טק במיטבו".
ההצלחה והביקוש חסר התקדים למסכות "סונו-מאסק" גרמו לכך שבסונוביה קיבלו החלטה לזרז את תוכניות המגירה הקיימות זה זמן רב ולצאת לשוק הרחב עם מגוון מוצרים נוספים אשר מבוססים על הבד הייחודי, מאחר והוא יעיל ומנטרל בקטריות, פטריות ווירוסים אחרים שנמצאים בכל פינה ומקום בחיים שלנו.

6 צפייה בגלריה
סונוביה
סונוביה
סונוביה
(יח"צ)

שירות המשלוחים של מוצרי סונוביה מגיעים לכל פינה בארץ. לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-9400370 או לרכוש בחנות הרשמית. למידע נוסף על המוצר לחץ כאן.