לדוגמה, הנאום המפורסם של מרטין לותר קינג: "יש לי חלום... שאנשים כך וכך...", משמע, יש לו חזון ויש לו מסר. וזה מה שהוא הפיץ, כדרך הקולקטיב, וכדרך המערכות התרבויות שלנו, שמאפשרות העברת מסרים. מערכות מסוימות להעברת מסרים, הן כמובן האתרים האישיים שלנו. אם יש לנו אתר, אנחנו יכולים לכתוב בו מה שאנחנו רוצים. בין אם להציע שירותים מסוימים, ובין אם לשתף מה אנחנו חושבים והוגים על דברים אלו ואחרים. כך, שברגע שיש לנו מה להגיד – אנשים אחרים יכולים להתרשם מכך, ואולי לקחת מכך משהו שייטיב עם עולמם האישי. אלא, שאיך נאפשר לאנשים להגיע אלינו? שיטה אחת, מני רבות, היא זו של קידום אתרים.
1 צפייה בגלריה
גרישה
גרישה
גרישה
(צילום: FREEPIK)
קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים זו פונקציה שאפשר למצוא אצל המון משרדי פרסום, וחברות דיגיטליות, שכן מה שמשרד פרסום מבקש לעשות – הוא לאפשר לחברה או לבית עסק, לקחת את המסר שלו ולהפיץ אותו ברבים. כמובן, שחלק מהעניין זה לדעת מה המסר, ראשית וטרם הפצתו – כך שאם וכאשר הוא מופץ, הוא אכן בשל להשפעה על הקולקטיב, באופן נקי, שלם ומלא. אם לבית עסק אין בדיוק את המסר המתאים, או בכלל – משרד פרסום יכול לעשות מעין עבודה פסיכולוגית עם בעלי העסק, כדי לזקק את המסר שלהם לעולם. המסר הופך להיות חלק מהשיווק, ומופיע כמובן באתר, בבלוגים וכיוצא בזה. הוא מעין התרבות הארגונית של החברה, או ה-DNA הזורם בה. דרך מסוימת, כאמור, להפיץ את המסר היא כדרך קידום אתרים – ואנחנו מקדמים אתרים, לרוב, במנועי חיפוש. הרי, כשאנשים נכנסים היום לאינטרנט ורוצים לגלות משהו שהם טרם הכירו, הם כן יחפשו אותו. בין אם ייכנסו לאתר ספציפי (כמו אתר חדשות) ויחפשו פריט ספציפי, או למנוע חיפוש כמו גוגל או בינג, וכיוצא בזה – ויחפשו רשומה רלוונטית. עכשיו, כאשר יש להם אפשרות לקבל מיליוני תוצאות עבור חיפוש אחד, איך וכיצד הם יידעו איזו תוצאה היא הנכונה והמתאימה עבורם?
לדרג תוצאות חיפוש שיטת הדירוג של מנועי החיפוש – שמאפשרת לכל תוצאה להיות בדירוג משלה, במקום משלה בדף – כמו מיידעת, אפילו באופן אינטואיטיבי, את הגולש – שתוצאה ספציפית, לדוגמה, במקום הראשון- רלוונטית יותר מתוצאה ספציפית במקום ה-200, ברשימת התוצאות שקיבל. על כן, במסגרת קידום אתרים, ואולי במסגרת עם העבודה עם משרדי פרסום שונים, ניתן יהיה לעשות רשימת פעולות וללכת כדרך פרוטוקולים מסוימים, שמאפשרים לתכנים מסוימים להיות מקודמים במנועי החיפוש, ולהקל על האנשים שמחפשים אותם – למצוא אותם. ובכך לחשוף את המסר ליותר אנשים, להראות להם שבית העסק מציע פתרונות ומענה, ומשם לקחת את זה לרמה הפיננסית העסקית הבשלה. עבור שיטות שונות של קידום אתרים ותכנים, ניתן להיוועץ עם משרד פרסום ירדן דיגיטל, אשר ישמח לסייע בכל אשר ניתן. תודה על קריאתך.