משרה בעולם ההייטק אכן כוללת בדרך כלל לפחות חלק מהדברים האלה. אך כדי להצליח ולהשתלב בהייטק, יש צורך גם בסט נאה של כישורים מנטליים וקוגניטיביים וגם ביכולות אישיות וחברתיות נוספות. הביקוש בתחום ההייטק למתכנתים, למשל, הוא תמיד גבוה, אך לא כל אחד יצליח להתקבל למשרה כזו ללא הידע והניסיון המתאימים.
הדרך הבטוחה ביותר להשתלבות בעולם ההייטק היא לימודי הנדסה באחת האוניברסיטאות בארץ. כך, למשל, למתכנתים שלמדו הנדסת תוכנה במוסד אקדמי כמו "הטכניון", יש ביקוש רב יותר בתעשייה. אך גם לבוגרי קורסים מקצועיים יש פוטנציאל רב להצליח ולהשתלב במשרה נחשקת של פיתוח בעולם ההייטק. כדי לעשות זאת, יש להצטיין בלימודים בקורס ולהפגין את הידע הנצבר בבחינות הכניסה הרבות שמאפיינות סינון בעולם התעסוקה.
1 צפייה בגלריה
מכללת נאיה
מכללת נאיה
מכללת נאיה
(צילום: FREEPIK )
מהן שפות התכנות שמומלץ ללמוד
יש כמה שפות תכנות שמומלץ ללמוד כדי לקבל דריסת רגל בעולם ההייטק. אם אתם מעוניינים ללמוד פיתוח לאינטרנט, למשל, תרצו ללמוד שפות צד לקוח כמו JavaScript ו-JQuery, וכן שפות צד שרת כמו PHP או דוט נט. אחת משפות התכנות המרכזיות ביותר בעולם הפיתוח היא שפת Java. ג'אווה היא שפת תכנית מונחית עצמים, שהוצגה לראשונה בשנת 95', והפכה מאז לשפת פיתוח מרכזית בעולם המחשוב. אנשי תוכנה ששולטים בשפה זו הם מבוקשים מאוד בתעשיית ההייטק, ולכן רבים בוחרים ללמוד אותה ולהתמחות בה.
עבור אותם מתכנתים שכבר יש להם ידע בג'אווה, ניתן להרחיב את היכולות שלהם על ידי הלימוד של Framework שנקרא ג'אווה ספרינג.
בחירה בקורס ללימוד ג'אווה ספרינג
הבחירה ללמוד קורס ג'אווה ספרינג למתקדמים יכולה להיות משתלמת ביותר, ולהגדיל את הסיכוי שתוכלו להיכנס לעולם ההייטק. הקורסים בתחום זה דורשים בדרך כלל ידע בסיסי בשפת ג'אווה, ידע בתחום פיתוח לווב (כמו שליטה ב-HTML), היכרות עם שפת XML וכן ידע בסיסי בשפת SQL – שמשמשת לניהול של מסדי נתונים.
הקורס יעניק לכם שליטה בפלטפורמה של ג'אווה ספרינג, שהיא פלטפורמה שימושית ופופולרית ביותר כיום בתעשיית המחשוב. השימוש ב-Framework הזה נפוץ מאוד בעולם, ומיליוני מתכנתים ברחבי העולם עושים בו שימוש כדי ליצור מערכות קוד יעילות ובעלות רמות ביצועים איכותיות וגבוהות.
המטרות של קורס מתקדם ללימוד ג'אווה ספרינג הן להפוך את הסטודנטים לבעלי יכולת להשתמש בצורה האפקטיבית ביותר בפלטפורמה הזו, ולכתוב קטעי קוד שימושיים ואמינים למגוון מטרות.
למה אפשר לצפות לאחר סיום הקורס?
האפשרות להשתלבות בעולם ההייטק דורשת לא רק ידע מתאים, אלא גם יכולות אישיות נוספות ויכולת להוכיח את הפוטנציאל ורמת הידע בתהליך הסינון. יחד עם זאת, אין ספק כי לימוד של שפות תכנות מתקדמות הוא הבסיס להצלחה בהשתלבות בעולם זה. לכן, חשוב לבחור בקפידה את השפה שבוחרים להתמחות בה. מבחינת הביקוש בתעשייה בישראל ובעולם, שפת ג'אווה היא שימושית ביותר ויש משרות רבות שמוצעות לבעלי ידע בשפה זו. אם אתם רוצים להגדיל את רמת היכולת שלכם לתכנת בג'אווה, מומלץ מאוד ללמוד קורס מתקדם של ג'אווה ספרינג – ולהגביר את עומק היכולות שלכם בתכנות בשפה זו. לג'אווה ספרינג יש שימושים מעשיים רבים, והוספת השליטה בה לקורות החיים שלכם, יכולה להעביר מסר ברור וחיובי לגביכם מבחינת המעסיקים הפוטנציאליים בשוק.