בשנים האחרונות השתנתה התמונה באופן דרסטי. כדי למצוא תשובה לבעיה משפטית, כל שעלינו לעשות הוא לתת לאצבעות ללכת במקומנו, להקיש במקומות הנכונים ולמצוא תשובה.
האומנם כך?
מגלישה אקראית מתברר שאתרים רבים של מאמרים משפטיים, המשמשים מאגרי מידע משפטי פופולריים מאוד, אינם מספקים את הסחורה הנדרשת, והסיבות רבות: המאמרים אינם מעודכנים, עורכי הדין העונים לשאלות הגולשים אינם מזוהים ואינם מזדהים, האתר אינו ידידותי וקשה למצוא בו את הנתיב הנכון לתשובה הנכונה, השפה אינה ברורה לקורא שאינו בקי בשפה המשפטית ועוד.
Legal Articles - עכשיו יש פתרון!
לפני מספר חודשים הושק אתר מאמרים משפטיים Legal Articles. האתר מתחייב להציב סטנדרטים אחרים מאלו שהיכרנו באתרים דומים ו"מאיים" לנפץ את הסטיגמה השלילית שעולה משיטוט באתרי מאמרים משפטיים נוספים.
1 צפייה בגלריה
עו"ד צבי מונדשיין
עו"ד צבי מונדשיין
עו"ד צבי מונדשיין
(צילום: יח"צ)
דבר ראשון שצד את עינינו הוא השפה הברורה הנעימה לעין שמושכת את הקורא והגולש להמשיך לעיין בתכנים. ואל יקל הדבר בעיניכם. האתר גייס לעזרתו את עורך הדין צבי מונדשיין – עורך לשון מוסמך, המשקיע בכל מאמר ומאמר המתפרסם באתר את ניסיונו הרב בעריכת לשון, מתקן, מגיה ומכשיר אותו לפרסום ברשת כדי שאתם הגולשים, תוכלו להבין ולהפנים את הנאמר גם ללא בקיאות או ידע משפטי מוקדם. עוה"ד מונדשיין העוסק רבות בכתיבה משפטית ובסיוע לעורכי דין בכתיבה נכונה, חוסך מאיתנו את המאמץ הנדרש לשם הבנת הז'רגון המשפטי, ומקפיד על כתיבה בגובה העיניים שכה חסרה באתרים דומים.
אז מה מצאנו באתר? ספרייה משפטית עשירה העוסקת בתחומי משפט רבים, כאלו הנוגעים לכל אחד ואחד מאיתנו. למשל: מצאנו את מאמרו המחכים של עו"ד נועם קוריס בנושא תביעות ייצוגיות, את מאמרה הממצה של עו"ד עדי רחמים בנושא נפגעי תאונות דרכים, את מאמרה המאלף של עו"ד מיטל ירון בנושא קרנות פנסיה, את מאמרו החשוב של עו"ד צבי וישנגרד בנושא חדלות פירעון, ועוד מאמרים רבים, עדכניים ומהימנים, שכל אחד מהם נכתב מניסיונו העשיר והמקצועי של עורך הדין הכותב בשמו המלא, ומשמש אף ככתובת לפניות מעבר לפרסום המאמר באתר.
וכל הטוב הזה נארז למעננו ביוזמתו של עו"ד אדי סוברי, מומחה לקידום ושיווק עורכי דין, שתרם מניסיונו הרב בהעלאת אתרים משפטיים ובתפעולם, כמו אתר הפורומים המשפטיים ואתרי משפט אחרים וותיקים.
אז אם גם אתם רוצים לדעת שניתן לסמוך על המידע המשפטי שדליתם ברשת, הכנסו לאתר Legal Articles ותדעו שבחרתם נכון!