קרקע להשקעה דומה לעץ תפוזים שאתם מתפחים. בתחילה אתם שותלים שתיל קטן, משקים אותו, שומרים עליו מפני מזיקים ואט אט הוא גדל ונותן את פירותיו. הדבר נכון גם לקרקע שאתם עומדים לרכוש. בשנים האחרונות עולה הביקוש לרכישת קרקעות שנועדו להפשרה. אמנם קרקעות אלה אינן מניבות נכסים באופן מיידי, אך הן בהחלט יכולות להניב רווחים טובים בטווח הארוךץ כל מה שצריך לעשות הוא להתאזר בסבלנות ולחכות.

כל מה שצריך לדעת על קרקע להשקעה

רכישת קרקע להשקעה אינה עניין של מה בכך. אינכם קמים יום אחד בבוקר ומחליטים לרכוש את הקרקע הראשונה שאתם מצביעים עליה. חשוב להבין כמה דברים כאשר משקיעים בקרקע.
קרקע להשקעה משתלמת, אבל כדאי להזדרז
אם נשווה את הקרקע לנכס, נגלה שרכישת קרקע משתלמת יותר מכמה בחינות. דבר ראשון, אינכם צריכים להתעסק בתחזוקת הנכס. וזה אומר שאין לכם ועד בית, תשלומי ארנונה, תיקון נזילות בבניין או ביצוע שיפוצים. דבר שני, המחירים של קרקעות להשקעה נחשבים לאטרקטיביים יותר. עם זאת, כדאי למהר ולרכוש קרקעות כל עוד אפשר. בישראל הקטנה הקרקעות נחטפות במהירות, אין די שטחים וככל שתדחו את הקנייה, כך יגבר הסיכוי שמחירי הקרקעות יעלו והקרקעות הטובות יותר יהיו בבעלותם של קונים אחרים.

1 צפייה בגלריה
קרקע להשקעה
קרקע להשקעה
קרקע להשקעה
(צילום באדיבות א.ב. מוראנו)

השקעה בקרקע נחשבת לבטוחה יותר
בכל השקעה שתעשו קיים סיכון מסוים, אך אחד היתרונות הקיימים ברכישת קרקע הוא שניתן לפזר את הסיכון על ידי רכישת מספר קרקעות. כך שגם אם לא יהיה לכם מזל עם קרקע אחת, תוכלו עדיין להרוויח מקרקעות אחרות.
לבדוק את הקרקע היטב
על אף קיומו של תקן 22 אשר נועד להבטיח שקיפות מלאה בעת התנהלות רכישת הקרקע, אל תוותרו על בדיקת הקרקע מקרוב. בחנו את טיבה, את תוכניות הבנייה שלה, את מיקומה והאיכות שלה. מאפיינים אלה ואחרים יסייעו לכם למצוא את הקרקע המושלמת. כמו כן, חשוב לבחור בקרקע שעברה את תהליך ההפשרה בלבד ושיש תכנון מפורט על כל מה שעומד להיבנות עליה.
באיזה סוג קרקע אתם מעוניינים?
בישראל קיימים שני סוגי קרקעות עיקריים: קרקע חקלאית וקרקע המיועדת לבנייה (בנייני מגורים, תעשייה, מרכזים מסחריים ועוד). כדאי להחליט באיזה סוג קרקע אתם מעוניינים בטרם המכירה. אם בחרתם בקרקע חקלאית, חשוב להבין שלא ניתן לבנות עליה קרוואנים או בניינים אחרים.
מי הבעלים של הקרקע?
כאשר בוחרים קרקע להשקעה יש צורך להבין לא רק איזו קרקע אתם רוכשים, אלא ממי אתם רוכשים אותה. דבר ראשון, כדאי לוודא שהקרקע נמצאת בבעלות פרטית ולא ממשלתית. גם אם הממשלה מציעה לכם עסקה משתלמת על הקרקע, היא יכולה גם לקחת לכם אותה אם תחליט שהיא צריכה לנצל אותה לטובת הציבור. קרקע בבעלות פרטית, לעומת זאת, שייכת רק לכם בתום העסקה. דבר שני, כדאי לבדוק מי עומד מאחורי רכישת הקרקע? איזה רקע יש לו? איזה מוניטין צבר לאורך השנים וכדומה.

להגיע לקרקע הנכונה בעזרת מקצוענים בתחום

רוצים להשקיע מעט עכשיו ולקבל רווחים גבוהים בתמורה בהמשך? שימו ידיים על הקרקע! תתחילו להתייעץ עם אנשים מקצוע איכותיים בתחום הנדל"ן אשר יוכלו לאתר לכם את הקרקע המשתלמת ביותר, על סמך הנתונים האישיים שלכם: הסכום שאתם מוכנים להשקיע, הדרישות שלכם, סוג הקרקע שבו אתם מעוניינים ועוד.
בחברת א.ב מוראנו תקבלו ליווי מקצועי מאל"ף ועד תי"ו. בתחילה תיפגשו עם נציג שירות שיעמוד על כל דרישותיכם, ולאחר מכן תצאו לדרך ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים על הקרקע העתידית שלכם. כי לחברה המובילה בתחום השיווק והנדל"ן ניסיון רב באיתור הקרקע המתאימה ללקוח.
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133
טלפון: 03-9499669