צריכים תוכנית בטיחות אש? מדובר על חיי אדם ואין כאן משחקים. אנחנו ממליצים על חברת "ש.ג בטיחות אש". החברה תחבור בזמן תכנון המבנה לבעל העסק ולאדריכל הפרויקט. החברה תייעץ לכם בדרכים מקצועיות, יצירתיות ויעילות ותבצע עבורכם את תוכנית בטיחות האש, זאת עד לקבלת אישור לכיבוי האש, וכן עד קבלת טופס 4 או רישיון עסק.
צוות ש.ג בטיחות אש עוסק בהדרכות כיבוי אש לעובדים, ייעוץ בטיחות אש, אישור כיבוי אש לעסק ותוכנית בטיחות אש. החברה בניהולו של טפסר בדימוס שמעון גמליאל, בעל ניסיון וותק של 46 שנים בשירותי הכבאות.
1 צפייה בגלריה
ש.ג הנדסת ביטוח אש
ש.ג הנדסת ביטוח אש
ש.ג הנדסת ביטוח אש
(צילום: FREEPIK)
תוכנית בטיחות אש: מכירים את כל התקנות
ש.ג בטיחות אש מודעת ו"חיה" את התקנים, הנהלים וההוראות של מכבי האש - רשות הכיבוי וההצלה, ומעודכנת כאשר משתנה איזושהי תקנה או רגולציה. כמו כן, לחברה היכרות מעמיקה עם מקבלי ההחלטות ועם צוותי כיבוי האש ברחבי הארץ. ש.ג בטיחות אש תעמיד את הקשרים והידע שלה לטובת הלקוחות, תוך דגש על עבודה קפדנית ובלתי מתפשרת לטובת הבטיחות של שוהי המפעל או העסק.
תוכנית בטיחות אש: טיפול במאות פרויקטים
את הניסיון העשיר של החברה בתחום בטיחות אש בכלל, וספציפית בתחום תוכנית בטיחות האש, רכשה החברה בטיפול במאות פרויקטים ממגוון רחב של סוגים: מבני מגורים, מבני ציבור ומשרדים, תמ"א 38, חיזוקי מבנים, פינוי בינוי ועוד. ש.ג בטיחות אש מבטיחה ללקוחותיה טיפול ויחס מקצועי ומקיף אל מול שירותי מכבי האש (שירותי הכבאות וההצלה). לקוחות העידו כי "החברה לא הרפיתה ותמיד הייתה בשליטה - עד לרגע שקיבלנו את רישיון העסק, היתר הבנייה ואישור האכלוס (טופס 4)".
תוכנית בטיחות אש: התאמת מערכת כיבוי האש ללקוח
איך החברה עובדת? כל פרויקט הוא שונה ממשנהו. ש.ג בטיחות אש בוחנת כל מבנה לגופו, ומתאימה אליו את מערכות כיבוי האש לפי צרכיו. "נתאים את אמצעי הכיבוי באופן הנכון, הרלוונטי והחסכוני ביותר למבנה או לעסק שלכם. נתקין עבורכם מתזים, גלאים, יציאות חירום, טלפון חירום, פתחי מילוט, פנל כבאים, מאחזי יד ומעקבות, שילוט הכוונה, פנל כבאים, בחינת מרחקי הליכה ומילוט ועוד", נמסר מהחברה. עוד ציינו בחברה כי "לאחר שנתאם את הציפיות והעמדות אל מול אדריכל הפרויקט - וכמובן מול הלקוח, נכין תוכנית ממוחשבת ומסודרת, נדפיס אותה ונגיש לרשות הכיבוי וההצלה - וכמובן שנלווה אתכם עד שתקבלו אישור".
תוכנית בטיחות אש במחיר הכי משתלם
חברת ש.ג הנדסת בטיחות אש מבינה את העלויות הרבות הכרוכות בביצוע הפרויקטים השונים של הלקוחות שלה, ולכן תדאג, עד כמה שניתן, להקל עליכם בעלויות הביצוע ובמערכות כיבוי האש. לכן, בין היתר, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית, אמינה, יעילה וגמישה.
החברה סיכמה וציינה: "אנחנו נדע לתאם עבורכם את המחיר שהכי טוב ונכון עבור בית העסק שלכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולבחון את הרצינות שלנו. עלו והצליחו בכל מעשי ידיכם".
מעוניינים בתוכנית בטיחות אש? צרו קשר כאן עם ש.ג הנדסת בטיחות