גבעתיים היא אמנם עיר קטנה הנושקת לאחיותיה הגדולות רמת גן ותל אביב, אך יש לה הרבה מה להציע: גנים ירוקים, שלווה תמידית וכמובן אטרקציות שונות כמו בריכת רמב"ם, קניון גבעתיים, תיאטרון גבעתיים או הגן הציבורי – גן העלייה השנייה. צניעותה של העיר והיופי הפנימי שלה מושכים אליה תושבים רבים אשר עוברים דירה במטרה לשפר את רמת החיים שלהם. לפיכך, שירותי הובלות בגבעתיים הם מבין השירותים הנפוצים ביותר בעיר.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

להתכונן ליום המעבר בדרך הטובה ביותר

מעבר דירה הוא אירוע בלתי פשוט ואפילו די מלחיץ. לא זו בלבד שאתם צריכים להתמודד עם סביבה חדשה (גם אם אתם נשארים באותה העיר), אלא שעליכם גם להתכונן ולארוז לקראת המעבר הגדול. או אז אתם מתחילים בהכנות מטורפות לקראת הובלות בגבעתיים, לוקחים חופש מהעבודה ומתחילים בעבודה קשה אף יותר. עם זאת, קיימת דרך פשוטה יותר להתכונן למעבר הגדול, בנחת ובלי רוגע. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את שלב האריזה בשלום:
• לפני שאורזים, זורקים – מעבר דירה הוא הזדמנות טובה לבצע מעין סדר פסח קטן. עשו מיון בכל החפצים שלכם והחליטו מה אתם רוצים לזרוק או לתת לאחרים. כך יהיה לכם הרבה יותר פחות לארוז.
• ארזו תחילה את הדברים שבהם אתם משתמשים פחות – אל תתחילו מכלי המטבח, למשל, שכן אתם עדיין צריכים אותם עד ליום המעבר. אבל אם החלטתם לעבור בשיא הקיץ, תוכלו להתחיל לארוז את בגדי החורף שלכם.
• מיינו את החפצים לפי סוגים – אל תערבבו בין סדינים לבין מוצרי החשמל שלכם. ארזו את החפצים לפי הקטגוריה שאליה הם שייכים, כך תוכלו למצוא אותם בקלות רבה יותר בבוא הזמן.
• השתמשו בחומרי אריזה איכותיים – אל תארזו את החפצים שלכם בקרטונים ישנים שמצאתם ליד פח הזבל. קרטונים אלה אינם מתאימים למעבר דירה, הם עלולים להיקרע ולהוביל לפגיעה בחפצים שבירים.
• דעו מה נמצא בכל ארגז – השתמשו בטושים ומרקרים כדי לכתוב את פירוט החפצים בכל ארגז. כך תדעו אילו חפצים תרצו לפרק תחילה לאחר המעבר. כמו כן, פעולה פשוטה זו תסייע למובילים לדעת מה נמצא בכל ארגז ולהתייחס להובלות בהתאם.
• שומרים על שגרה – גם אם תקופת מעבר הדירה גורמת לכם לבטל כמה תכניות, אין זה אומר שאינכם צריכים להשתדל לשמור על שגרה. כשם שאתם ממשיכים ללכת לעבודה במהלך אריזת הדירה, כן אפשר לעשות דברים מהנים בזמן הפנוי שלכם, כמו לצאת לבילוי עם משפחה וחברים. השגרה תעזור לכם לשמור על שפיות במהלך התקופה הלחוצה הזו.

מחפשים הובלות באמצעות פורטל

כאשר אנו מעוניינים לעבור מדירה אחת לאחרת בגבעתיים, אנו רוצים למצוא את חברת ההובלות הטובה ביותר הקיימת בשוק. מסיבה זו, חשוב לנו למצוא את החברה המשתלמת ביותר. למרבה המזל, בזכות פורטל הובלות מקצועי קיימת אפשרות למצוא את כל חברות ההובלה במקום אחד. בעזרת פורטל מיוחד המוקדש כולו להובלות, ניתן לחסוך ב-40% ממחיר ההובלה ולמצוא את המידע המפורט על כל סוג הובלה שאתם מחפשים.

כמה עולה להוביל סלון?

הובלת סלון היא אחת הפעולות המורכבות יותר הקיימות בתחום ההובלה, שכן לא מדובר בהובלה רגילה. הסלון גדול כל כך, עד שלא ניתן להעביר אותו דרך הדלת כדי להעמיס על משאית. לא אחת יש צורך להשתמש במנוף הובלה מיוחד כדי להעביר את כל רכיביו של הסלון. כדי להוביל סלון לדוגמה יש צורך באישור מיוחד ובאנשי מקצוע שעברו הכשרה מיוחדת. כמו כן, מחיר הובלת סלון תלוי בסוג העבודה שיש לבצע. לדוגמה, מחיר הובלת סלון תלת מושבי עשוי לעלות בין 200 ל-250 שקלים, בעוד מחיר הובלת סלון פינתי העשוי מעור יכול להגיע ל-400 שקלים.