בדיוק עכשיו, רגע לפני הקיץ ומבלי שאנו באמת יודעים מה צופן לנו העתיד בהיבט הקורונה, זה גם הזמן לדאוג לפינת ישיבה אטרקטיבית שתעסיק גם את הילדים וגם את המבוגרים בעונה הקרובה ותאפשר לכם ליהנות מהחוץ מבלי באמת לצאת מהבית.
1 צפייה בגלריה
שבירו
שבירו
שבירו
(צילום: shutterstock)
פינת ישיבה לאירוח רובנו אוהבים לארח חברים ובני משפחה בחוץ, ובפרט כשמדובר במרפסת גדולה או בחצר בה ניתן להתהלך בנוח. היא יכולה לשמש כמקום ישיבה לשתייה ואכילה, אך פינת ישיבה, בשונה מפינת אוכל קלאסית – אמורה להיות נוחה ומשוחררת יותר, וניתן להשתמש במגוון של רהיטים כדי לעצב אותה– מכיסאות ועד לספות, משולחנות נמוכים ועד לשולחן בר. כשמדובר בפינה שהמהות שלה היא ישיבה נוחה, אתם יכולים לקחת לעצמכם את כל הקרדיט לעצב אותה בצורה שבא לכם ושאפשר לכם להרגיש שאתם ממצים ומנצלים את החצר או המרפסת שלכם על הצד הטוב ביותר.
פינת ישיבה שהיא פינת עבודה יתרון נוסף של פינת ישיבה, וכאן מדובר ביתרון משמעותי מאוד, הוא שהיא יכולה להפוך גם לפינת עבודה. בשנה האחרונה עובדים רבים מצאו עצמם עובדים מהבית, ויש כאלה שפתחו עסקים קטנים שמאפשרים עבודה מהבית דווקא בתקופה הזו, כדי להתפרנס בכל מצב. המגמה מראה כי בעקבות הקורונה עסקים רבים יעברו לעבודה מהבית, ללא כל קשר למגיפה אלא לצורכי התייעלות וחיסכון. בגלל שהבית הוא לא המקום האידיאלי לעבודה, התנאים בו לא ממש נוחים: הטלוויזיה מפריעה, ריח האוכל משבש את הריכוז ופינת האוכל לא ממש מתאימה לישיבה ממושכת וגורמת לנו לכאבי גב וצוואר. פינת ישיבה נוחה תאפשר לכם לעבוד מהבית בצורה יעילה ונעימה יותר ותשמש אתכם לעתיד לבוא.
אם זכיתם בגינה או מרפסת – תעניקו לעצמכם יותר אין ספק שרובנו התגעגענו לישיבה בחוץ. לארח חברים ומשפחה ואפילו לשבת עם עצמנו באווירה שהיא ממש "בחוץ" ולא בין ארבע קירות. זוהי ההזדמנות האולטימטיבית לארגן לעצמכם את הגינה או המרפסת מחדש ולדאוג לפינת ישיבה נוחה, תאורה שמעוררת את מצב הרוח, צמחים טבעיים ואם יש צורך – גם הצללה שתאפשר לכם לשבת בפינה ללא שמש יוקדת או גשם וליהנות מהפינה שלכם בכל ימות השנה.