לפני כשנתיים החליט ד' (25) מראשון לציון להוציא לאור משחק קלפים מאוד לא שגרתי, שמבוסס על השילוב בין שתייה וחוש הומור פראי.
4 צפייה בגלריה
צא מזה - לעשות או לשתות
צא מזה - לעשות או לשתות
צא מזה - לעשות או לשתות
(צילום: shutterstock)
"הרעיון של המשחק מבוסס על הקונספט של עשה ושתה", מסביר ד'. "הוא נקרא "צא מזה" כי הוא מכניס את המשתתפים לסיטואציות שקשה לצאת מהן.
קראו גם:
"בידי כל אחד מהם נתונה הברירה: לבצע או לשתות. כל משתתף בתורו מקבל קלף שעליו יש חובה. במידה והוא מבצע אותה הוא צובר נקודות. במידה ולא – הוא צריך לשתות".
4 צפייה בגלריה
"צא מזה"
"צא מזה"
"צא מזה"
(צילום: אורנית אלוני)
בשונה מכל מי ששמח לעמוד בפרונט של יצירותיו, ב"צא מזה" היזם החליט להישאר אנונימי ולהתחבא מאחורי מסכה – כחלק מהקריצה השיווקית.
"הרעיון הוא שאף אחד לא יודע מי עומד מאחורי המשחק", מסביר ד'. "כל מה שיודעים הוא שיש בחור מסתורי שמחלק לאנשים משימות מוזרות בסיטואציות חברתיות. הבחור במסכה יוצר קשר עם המשתתפים בעזרת ברקודים, שמובילים לסרטוני יוטיוב: בסרטונים הוא נותן להם חובות שהוכנו מראש, בקונספט חדש שלא השתמשו בו באף משחק קופסה.
"ככה בעצם המשחק יצר ערך מוסף שלא היה קיים בעבר, כשנוצר חיבור בין מוצר פיזי עם העולם הווירטואלי".
4 צפייה בגלריה
היזם במסכה
היזם במסכה
היזם במסכה
(צילום: פרספקטיב סטודיו)
למה חשוב לך להישאר אנונימי?
"המשחק מבוסס על המסתוריות של מי שעומד מאחורי המסכה, ואי אפשר לקלקל אותה".
בין הקלפים ניתן למצוא משימות כמו: "פתח סטורי! שבור ביצה על הראש ותגיד: "אני בנאדם מיוחד, אני אוכל ביצים רק דרך הראש". או: "שלח לאקסית האחרונה שלך: "הרי שנינו יודעים שאת עדיין אוהבת אותי".
4 צפייה בגלריה
"צא מזה"
"צא מזה"
"צא מזה"
(צילום: מתוך המשחק)
עד כה עמוד הטיקטוק של ד' צבר לדבריו 16 אלף עוקבים בשלושה וחצי חודשים. "קיבלתי 200 אלף לייקים על שלל הסרטונים ומיליוני צפיות במצטבר", הוא אומר.
המחיר: 199 שקלים, משלוח חינם לכל הארץ.