אם אתם מתכננים לטוס בקרוב לחו"ל ורוצים לתכנן טוב יותר את הטיול שלכם, או שפשוט בא לכם לקבל קצת סיוע בכל הקשור למציאת אטרקציות, שופינג ומסעדות מומלצות, קבוצת הפייסבוק "שיתוף טיולים בחו"ל עם גוגל מפות" היא הפתרון עבורכם.
1 צפייה בגלריה
"התחיל בקרוז עם האישה". טל, צילום: פרטי
"התחיל בקרוז עם האישה". טל, צילום: פרטי
"התחיל בקרוז עם האישה". טל, צילום: פרטי
את הקבוצה הקים תושב ראשון לציון בשם לירון טל ומטרתה היא להוות כלי עזר לבניית מסלול ונקודות ציון חשובות שלא כדאי לפספס בערים מרכזיות בחו"ל.
הקבוצה מתבססת על שיתופיות בין חבריה וסיוע הדדי לכל שאלה בתחום התיירות. מאז שקמה הצטרפו אליה כבר בקרוב ל-10,000 חברים בדגש על התקופה האחרונה, כשעונת הטיסות החלה ורבים נעזרים בה בטיול שלהם.
"זה התחיל בזה שסגרתי לי ולאשתי קרוז, חופשה שבה אני הצעתי נישואין ותכננתי לנו מפת גוגל מסודרת עם נקודות ציון חשובות בכל יעד שהספינה עגנה", סיפר טל.
"וכמובן היעד היפה ביותר שמתאים להצעת נישואין. בכל יעד יש פירוט מלא של אטרקציות, שופינג, מסעדות מומלצות ואתרי מורשת. הנוחות עילאית, לנווט מנקודה לנקודה מהסמארטפון ולהתנייע בתחבורה ציבורית במדינה זרה בלי מאמץ.
"אחרי שראיתי שזה עבד מעולה שיתפתי את המפה בין חבריי וההתלהבות סביב זה גרמה לי לחשוב שאני חייב למנף את זה ולהגיע לעוד אנשים כדי לעזור להם לתכנן טיול בלי מאמץ".