רשת 'בנא משקאות' תחגוג ביום ראשון, ה-19 ביוני, את פסטיבל הוויסקי השנתי בסניף בראשון לציון: הפנינג סובב עולם, עם המותגים המוכרים והמובילים ועד למזקקות פרטיות.
1 צפייה בגלריה
פסטיבל הוויסקי
פסטיבל הוויסקי
פסטיבל הוויסקי
(צילום: פוטו גוני )
במהלך הפסטיבל הרשת תחשוף את קטגוריות ויסקי עולם ותשיק באופן בלעדי את ביטויי הוויסקי היפני. הפסטיבל יכלול לראשונה בישראל עשרות טעימות של ויסקי, מוזיקה, משאיות פוד טראק ומבצעים בלעדיים.
ברכישת כרטיס המבקרים ניתן לקבל כוס ויסקי מתנה ו-50 שקלים מתנה לרכישת ויסקי בחנות.
קראו גם:
לדברי פני אסרף בכר, מנהלת השיווק של הרשת, "אנו נרגשים להמשיך את מסורת פסטיבל הוויסקי כחלק מאירועי חודש הוויסקי. קטגוריית ויסקי עולם נמצאת בצמיחה משמעותית בשנתיים האחרונות בעקבות הקורונה.
"לאחר שנים בהן הובילו סקוטלנד ואירלנד את תחום ייצור הוויסקי ועקב שינויי האקלים מדינות נוספות התחילו להצטרף לייצור מותגי ויסקי בינלאומיים המיוצרים במזקקות של 'העולם החדש' ממחוז גואה בהודו, טאיוואן ויפן, המיוצרים בתהליכי ייצור חדשניים, בנוסף למבקבקים העצמאיים שתפסו תאוצה.
"המטרה שלנו היא להנגיש לקהל את המגוון והטעמים החדשים ממזקקות העולם החדש ואף רואים כניסה של קהלים צעירים בסוף שנות השלושים. בהתאם לכך, אנו מקיימים את הפסטיבל בו המבקרים ייחשפו לראשונה לביטויי הוויסקי היפני ויוכלו לטעום מעל כ-50 סוגי ויסקי שונים מרחבי העולם, יקבלו הסברים על הסוגים השונים, ייהנו מסדנאות מקצועיות והנחות בלעדיות ברשת".
ב-19 ביוני יתקיימו בחנות בראשון לציון סדנאות מקצועיות ללקוחות עם טעימות של כל אחת מהמזקקות – ארדברג / אברלור / גלנאלאכי:
18:30-19:00: סדנת מזקקת ארדברג
19:30-20:00: סדנת מזקקת גלנאלאכי
20:30-21:00: סדנת מזקקת אברלור
שדרות יוסף לישנסקי 9, ראשון לציון, 19 ביוני 2022, בין השעות 17:30-21:00