מסעדת 'פישופ' החלה את דרכה במתחם שרונה תל אביב בזכות שיתוף פעולה בין הראל בלו (בעלי קבוצת 'בלו'- מסעדת סיטרה, מציצים והילטון) ואודי בכור, בעלי 'זיקו דגים', בנו של זיקו, דייג ויבואן של דגים עם ניסיון של כ-50 שנים באספקת דגים למסעדות המובחרות בישראל.
הסניף החדש שנפתח בראשון לציון ממוקם בקניון עזריאלי ראשונים ומציע מגוון רחב של דגים טריים מהים, חומרי גלם עונתיים בטכניקות בישול מתקדמות בהובלתו של השף נועם כהן.
3 צפייה בגלריה
פישופ ראשונים
פישופ ראשונים
פישופ ראשונים
(צילום: יונתן בן חיים)
לקוחות המסעדה יכולים לבחור מתוך ויטרינה שקופה בה נחים על מצע קרח, עשרות סוגי דגים שזה עתה נמשו מהים. בהמשך, תוכלו לראות איך הדגים שבחרתם נצלים בשידור חי מול עיניכם המחייכות. המסעדה הכוללת כ-30 מקומות ישיבה ובר, המשתרעת על פני כ-50 מ"ר, מעוצבת בקונספט שתואם את הקונספט הקולינרי שלה המשלב בין השראה של שווקי דגים באירופה עם טאץ' ישראלי.
כהן, רכש את ניסיונו רחב השנים במטבחים של מסעדות שף מוכרות, בין היתר במסעדת שילה של השף שרון כהן כשהמנטורים המרכזיים, שהובילו אותו בדרכו המקצועית הם אלעד דגן, שרון כהן וטל סוחמי והוא זה שיובל את הסניפים בראשון לציון ותל אביב.
החוויה הקולינרית השמחה לכל המשפחה, מאפשרת למבקרים לטעום ממגוון מאכלים החל ממנות ראשונות קלילות כמו סביצ'ה דג ים, שמגיע עם יוגורט, שעועית ירוקה, עגבניות שרי וצנוברים קלויים, למנות עיקריות מרשימות כמו טליאטלה סלמון, שמגיע עם פסטת חלמונים בחמאה לבנה, בצל מקורמל, פרמז'ן ועד לקינוחים פופולאריים או ארוחות עסקיות.

3 צפייה בגלריה
ברוסקטה טונה אדומה
ברוסקטה טונה אדומה
ברוסקטה טונה אדומה
(צילום: יונתן בן חיים)

3 צפייה בגלריה
סשימי סלומון
סשימי סלומון
סשימי סלומון
(צילום: יונתן בן חיים)
מה תמצאו בתפריט? סביצ'ה דג ים עם יוגורט, שעועית ירוקה, עגבניות שרי וצנוברים קלויים 54 ₪; קרפצ'ו דג ים עם ארטישוק על הרומנה, בצל סגול ושקדים (52 שקלים); טרטר טונה עם איולי צלפים, שעועית ירוקה ובצל סגול (49 שקלים); סשימי סלמון (35 שקלים); דגים שלמים כמו בורי (78 שקלים), דניס (85 שקלים), מושט (66 שקלים) לצד תוספות לבחירה, פיש אנד צ'יפס (46 שקלים), ברבוניות בציפוי פריך (75 שקלים), ריזוטו דג ים עם אפונה, ברוקולי וקרם פרש (75 שקלים) ועוד.
'פישופ' ראשון לציון. קניון עזריאלי ראשונים. שעות פתיחה א-ה 12:00-22:00, שישי 12:00-14:00, מוצ"ש - חצי שעה אחרי צאת השבת.