השבוע חשף מוטי פרנקו, המועמד לראשות באר יעקב וראש סיעת 'באנו לשנות', את הרשימה המלאה של סיעתו לבחירות הקרובות. הרשימה כוללת אנשי מקצוע, פעילים חברתיים, וחבר מפתיע.
1 צפייה בגלריה
חברי סיעת 'באנו לשנות' | צילום: יח"צ
חברי סיעת 'באנו לשנות' | צילום: יח"צ
חברי סיעת 'באנו לשנות' | צילום: יח"צ
אלה הם חברי הרשימה שיתמודדו ב-30 לאוקטובר על קולם של תושבי באר יעקב:
עדי גם זו לטובה – בת 34, נשואה לתומר ואם ל-3. רואת חשבון במקצועה, חשבת בקבוצת חברות שמתמחה בניהול אחזקה ותפעול, בנוסף משמשת כחשבת של מרכז הדרכה של עיר הבה"דים.
אבנר ברק- חבר מועצה, בן 47, נשוי למיכל ואב ל- 4. מהנדס מכונות ובעל תואר גם בכלכלה וניהול. היה ממייסדי הנהגת ההורים היישובית.
דודי לוין –חבר מועצה, בן 46, נשוי לרחל ואב ל-2. בעל תואר ראשון בביטוח ומוסמך לתואר שני במנהל עסקים, משווק פנסיוני בקבוצת 'מגדל'. לוין הוא התושב הראשון של שכונת חתני פרס ישראל.
שלומית שלסקי –בת 39, נשואה ליניב ואם ל-3. עו"ד המועסקת במכון דוידסון למדע.
טל אברמוביץ - בת 29, נשואה לגלעד ואם ל-2. עו"ד ובעלת משרד המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית ופינוי בינוי.
אייבי דניאל –בן 39, נשוי לשני ואב ל-3. הנדסאי אדריכלות ובוגר תואר ראשון במדעי החברה, לוגיסטיקה וכלכלה. סמנכ"ל מערכות מידע ואנליסט של רשת נאטורפיל.
פנינה ערוסי - בת 70, אם ל-3 וסבתא ל-7. נשיאת מועדון רוטרי לשעבר, מובילה את תחום שימור אתרי מורשת והפכה להיות אחד הסמלים למאבק בשמירה על קיר הבוץ שבנחלת גניס. מרצה בנושאי אומנות ושימור אתרי מורשת במועדוני גימלאים ברחבי הארץ.
עמית ביתן – בן 35, נשוי לסיגל ואב ל-2. מנהל מרחב מרכז דרום באופטיקה הלפרין.
חבר הרשימה האחרון הוא ראש מועצת באר יעקב לשעבר, נחום איצקוביץ. איצקוביץ, נולד בשנת 1940 ועלה בגיל 9 מרומניה למעברת "חוטר". בשנת 1973 נבחר לתפקיד ראש המועצה הרביעי של באר יעקב (כיהן במשך שלוש קדנציות רצופות עד לשנת 1989). בתקופה זו הקים את בריכת השחייה, המתנ"ס, בתי הכנסת, המקלטים הציבוריים, ויזם את תכנית לפינוי מעברת חוטר והפיכתה לשכונת וילות.
"יש לנו נבחרת איכותית, אחראית, מקצועית בעלת חזון ויכולות ביצוע מוכחות. אני בטוח שיחד, בשיתוף פעולה ובכוחות משותפים נייצר עתיד טוב ונביא את השינוי שבאר יעקב כל כך צמאה לו", אומר פרנקו.