בימים האחרונים פרסמו המתמודדים לראשות העירייה את רשימותיהם למועצה בבחירות הקרובות. בין השמות בולט שם אחד: ג'קי ג'קסון (81) המאייר המפורסם של 'הציור השבועי לילד', מקום 15 ברשימתו של מוטי עג'מי. בראיון ל"מיינט ראשון" מודה ג'קסון: "הפוליטיקה העירונית לא מעניינת אותי".
1 צפייה בגלריה
ג'קי ג'קסון. סוגר את הרשימה| צילום: שאול גולן
ג'קי ג'קסון. סוגר את הרשימה| צילום: שאול גולן
ג'קי ג'קסון. סוגר את הרשימה| צילום: שאול גולן
56 שנים מאייר ג'קסון את פינת 'הציור השבועי לילד' במוסף סוף השבוע של "ידיעות אחרונות", ומתגאה בכך שהוא מחזיק במדור הוותיק ביותר בעולם. בשנים האחרונות הוא משמש כחבר בוועדת השמות העירונית, וכעת נראה שהצטרף לפוליטיקה המקומית וזכה למקום ה-15 הלא ריאלי ברשימתו של המתמודד לראשות עירייה ראשון לציון, מוטי עג'מי. למרות שלדבריו הפוליטיקה העירונית כלל לא מעניינת אותו.
"ראש העיר הקודם, דב צור, היה איש כלבבי ואני בחרתי בו פעמיים הוא בהחלט היה בסדר גמור אבל אני חושב שהגיע מועד לשנות", הוא אומר, ומוסיף: "עדיף שראש עיר ישאיר טעם טוב לעיר, ומאחר ואני מכיר את עג'מי שנים רבות ויש לי דעה טובה עליו אז אמרתי לו שאני בעדו".
אתה רוצה להיות חבר מועצה?
"לא. אני בכלל לא רוצה להיות במועצת העיר. יש לי דברים טובים יותר לעשות מאשר להיות שם, אני בוועדת השמות וזה מספיק לי ונותן לי סיפוק. עג'מי שאל אותי אם הוא מקובל בעיני, ואמרתי שכן ואני מוכן להיות ברשימה אבל אין לי שום כוונה להיות במועצת העיר ולכן שישים אותי בסוף הרשימה".
לסיכום הוא מבהיר: "פוליטיקה עירונית לא מעניינת אותי. סך הכל נתתי את שמי לכך שאני מאמין בבן אדם. אולי חשבו שהשם שלי יביא קולות, אני משער שזאת הכוונה שלהם".