סגן ראש העירייה בעבר שלמה שגב, ניצב בדימוס אהרון פרנקו, תא״ל במיל׳ שלמה כהן, איש העסקים חיים בולקינד, איש התקשורת אפרים גנור והפעיל החברתי איל לידור, הביעו בערב ראש השנה תמיכה במטה של עג׳מי לראשות העירייה.
להודעה התווסף מסר חריף לצור: "הוא צריך לגלות אחריות מינימאלית, לחשוב על תושבי ראשון לציון ולא על עצמו, ולהפסיק לנהל את המאבק על חפותו ועל שמו הטוב מבניין העירייה״.
2 צפייה בגלריה
מוטי עג'מי | צילום: יח"צ
מוטי עג'מי | צילום: יח"צ
מוטי עג'מי | צילום: יח"צ
"החשדות הקשים כנגד דב צור פוגעים בעיר ובעירייה. מכיוון שראשון לציון יקרה לכולנו החלטנו להצטרף לקמפיין של עג׳מי ולסייע לבחירתו לראשות העיר. מוטי כיהן כראש העיר בפועל והוכיח את עצמו", אמר שלמה שגב, שעמד בראש מטה צור בבחירות 2008, והתייחס לתקופה בה כיהן עג׳מי כראש העירייה בפועל בזמן נבצרות צור.
על כך הוסיף עג'מי: ״אני מודה לכולם על האמון ועל הרצון להתגייס באופן מלא ולפעול יחד איתי כדי להחליף את דב צור. מעשי השחיתות בהם חשוד צור הם בלתי נסבלים במישור הציבורי".
2 צפייה בגלריה
דב צור | צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי
דב צור | צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי
דב צור | צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי
צור בתגובה: "האמת תתברר גם למגינת מי שמיהר לשפוט ולחרוץ דין בחוסר חברות, בחוסר סבלנות ובליקוי כבד בשיקול דעת. תוכניות מכובסות, סיסמאות ריקות ואי הכרת הסוגיות המקצועיות הן עדות לסכנה הגדולה במועמדות לא מנוסה, לא מקצועית וחסרת מעוף. ערב הימים הנוראים טוב ייעשה מוטי לעצמו ולסובביו באם יעשה חשבון נפש נוקב על דרכו, סגנונו והתנהלותו האישית".
העימות עלה מדרגה כאשר הבוקר (רביעי) נשלח מכתב מכתב נזיפה לעג'מי ממחלקת היעוץ המשפטי של העירייה.
במכתב צויין שלאחרונה שלח עג'מי מכתב לגני הילדים, ובו קריאה לאיסוף מוצרי מזון. במכתב הנזיפה נטען שחתם בתואר "סגן ראש העיר" וצירף לוגו של העירייה, למרות שהתפטר מתפקידו.
ממטה עג'מי נמסר: "״גורמים פוליטיים בעירייה עושים שימוש נלוז ומפעילים את היועץ המשפטי של העירייה במטרה ברורה לפגוע במועמד המוביל לראשות העיר - מוטי עג׳מי. אנו קוראים ליועץ המשפטי ומבקר העירייה לבדוק מדוע עג׳מי ביום התפטרותו מתפקידו כמ״מ וכסגן ראש העיר התבקש לחתום בשם העירייה על שני מכרזים במתחם אלף, מכרזים שראש העיר מנוע מלעסוק בהם בשל החקירות המתנהלות כנגדו. לגופו של עניין, מדובר בסיכום של ישיבה שהתקיימה בחודש יולי אשר הופץ לאחר התפטרותו של עג׳מי מתפקידו״.