90 יום לבחירות בראשות המקומית וכאשר נדמה היה שהרשימה כבר סגורה, הגיעה הצהרתו של ממלא מקום ראש העירייה, מוטי עג'מי, שהכריז כי בכוונתו להתמודד לראשות העירייה. מאחר ועג'מי ידוע כבעל בריתו של צור, מדובר במכה פוליטית נוספת לצור, לאחר שגם סגנו הודיע לפני כחודש שיתמודד על התפקיד.
1 צפייה בגלריה
מוטי עג'מי | צילום: יח"צ
מוטי עג'מי | צילום: יח"צ
מוטי עג'מי | צילום: יח"צ
בהצהרתו אומר עג'מי כי הוא בטוח שיזכה בתואר הנכסף, עליו מתמודדים שישה אנשים. עג'מי שמילא את תפקיד ראש העירייה בפועל בתקופה בה צור הורחק מהעירייה, היה אחד מחבריו לסיעה ונחשב למקורב פוליטי שלו.
כזכור, לפני כחודש הכריז רז קינסטליך, סגנו של צור, על התמודדות לראשות העיר, ומאז ביקר אותו רבות, ואף הצהיר שאין בכוונתו להצטרף לקואליציה איתו כל עוד עננת החשדות מרחפת מעל ראשו.
עג'מי עצמו, כאשר נשאל ע"י 'מיינט ראשון' אם ישב עם צור בקואליציה ענה: "חברי הקואליציה שלי יהיו רתומים לעשייה למען תושבי העיר ולא לטובת בעלי אינטרסים".
בהצהרת ההתמודדות שלו הוסיף עג'מי כי הוא "מחויב לניהול העירייה באחריות ויושרה. ראשון לציון חשובה לי, והיא חלק בלתי נפרד מחיי. אני מתכוון לנהל את העירייה ביושרה ואחריות כפי שניהלתי אותה בתקופה בה דב צור נבצר מתפקידו בשל החקירות נגדו".
עג'מי, רואה חשבון במקצועו, הדגיש בהצהרתו כי מדובר ביתרון לתפקיד. "נסיוני בתחום הכספי כולל שנים רבות של עבודה כרואה חשבון המייצג חברות ועסקים. שימשתי כדירקטור של גופים כמו בנק הדואר ומרכז הבניה הישראלי. ייסדתי והקמתי את ועדת ההשקעות העירונית, והובלתי אותה במשך שמונה שנים. בנוסף הענקתי שירותי ראיית חשבון בהתנדבות לעמותות רבות", אמר.
עג'מי הוא כאמור המתמודד השישי לראשות העירייה. עד כה כוללת הרשימה את דב צור המתמודד לקדנציה נוספת, רז קינסטליך, ליאל אבן זוהר, אסף דעבול, ודורון אוזן.