הבחירות מתקרבות ומפלגת 'יש עתיד' מתכוונת להוביל רשימה למועצת העירייה, ומציגה את האדם שיעמוד בראשה: איתי מתיתיהו (34) תושב העיר ופעיל חברתי.
בבחירות האחרונות זכתה רשימת 'מתעוררים' שעמד בראשה, ל-1800 קולות. בבחירות הבאות ישלב כוחות עם מפלגת 'יש עתיד', ואמיר סולרסקי יו"ר המטה בראשל"צ. "יש פה הזדמנות אדירה להיכנס ולפעול במועצת העיר", אומר מתיתיהו.
מתיתיהו, לשעבר סגן יו"ר ומנכ"ל אגודת הסטודנטים במכללה למנהל, ידוע כמקים ארגון התנדבות בינלאומי - helpapp - "הדרך הקלה להתנדבות, שנועד לשפר שיח חברתי בישראל על ידי הנגשת תחום ההתנדבות". הארגון פועל בארץ באמצעות אפליקציה שמחברת בין מתנדבים לעמותות. בנוסף הוציא הארגון 17 משלחות סיוע לבתי יתומים באפריקה.
מתיתיהו , תושב ראשון לציון, סגן במיל' ורואה חשבון בהשכלתו נשוי לאור ואב לדניאל. "החיבור עם בין צעירי העיר למפלגה ליברלית שדואגת לכלל אזרחיה - ניצולי שואה, קשישים, להטבים, דתיים, חילונים, בעלי חיים ועוד הוא טבעי ושקיבלתי את שיחת הטלפון מהמפלגה ידעתי שזה הדבר הנכון עבורי ועבור העיר", הוא אומר.
על הכישלון בבחירות הקודמות הוא עונה: "ששאלו אותי אם אני לא מפחד להיכשל שוב, התשובה היא כן. יש לי צלקות מהבחירות האחרונות, פיזיות ונפשיות שמלוות אותי, אבל עבורי הצלקות האלו מסמלות גם הצלחה אדירה, הניסיון שספגנו הציבור שהאמין בנו, כל אלו הם האלמנטים שידחפו אותנו קדימה בבחירות הקרובות".
בראש סדר העדיפויות הוא מציג את תוכנית 'חוג לכל ילד'. "בשנים האחרונות יש הרחבת פערים בין אנשים שיכולים להרשות לילדיהם חוגים, לבין הורים שנאלצים לוותר. הנושא, שיזכה לתשומת לב נרחבת, יהיה מתן אפשרות לכל ילד להירשם לחוג עירוני בתשלום מסובסד כחלק מהתפישה החברתית שאותה אנחנו מובילים".
נושא נוסף שהוא מתכוןו לקדם הוא טיפול בגיל השלישי והקמת כפר גימלאים. "יש המון בעיות בקרב בני הגיל השלישי אבל ששאלנו אותם מה הכי כואב להם, עלה נושא הבדידות. פה נכנס לתמונה מנגנון קהילתי שמחבר בין הצעירים לבני הגיל השלישי, במנגנון כזה כולם מרוויחים".