פחות מחמישה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות וחברת מועצת העירייה בראשון לציון, ליאל אבן זהר, מצטרפת למירוץ ומכריזה רשמית על התמודדות.
אבן זהר, עורכת דין במקצועה וחברת מועצת העיר בשתי הקדנציות האחרונות, מוכרת היטב בעיר, וממתגת את עצמה כלוחמת בשחיתות שלטונית. בעבר החזיקה בתיק החינוך בעיר, והתמודדה לראשות העירייה גם בבחירות הקודמות, בראשות תנועתה העצמאית "דרך חדשה". אז הגיעה למקום השני עם למעלה מ- 11,000 קולות.
"אני מאמינה שאני מביאה איתי את שני הדברים החשובים ביותר שנדרשים כיום בראשון לציון", אומרת אבן-זהר. "הראשון הוא כוח ואומץ לנקות מהיסוד את השחיתות שהשתלטה על ניהול העיר שלנו ולשלוח הביתה את כל חבורות הקומבינטורים למיניהם, והשני - את החזון שכל כך נחוץ לנו, כיצד להוביל את ראשון ולהפוך אותה לבירת איכות החיים של ישראל, ולמרכז תרבותי, חינוכי, תיירותי ועסקי".
בהצהרתה היא מתייחסת גם לראש העירייה המכהן ואומרת: "אחרי עשר שנים דב צור חייב לפנות את הבמה ולאפשר לאחרים להוביל את העיר. ׳ניקוי האורוות׳ בעירייה הוא הכרחי, ואני מאמינה ש'קואליציית הנקיים' תוביל את ראשון לציון לצאת בקרוב לדרך חדשה".
בכך הפכה אבן זהר כאמור למועמדת הרביעית לראשות העירייה. כרגע מונה הרשימה את צור, שצפוי להתמודד על כהונה נוספת, דורון אוזן ורותם אברוצקי. על הגדר, ועדיין בוחנים את האפשרות להתמודד, יושבים חבר הכנסת יואל חסון, סגן ראש העירייה רז קינסטליך ועו"ד יוסי פאר.