1 צפייה בגלריה
דורון אוזן | צילום יח"צ
דורון אוזן | צילום יח"צ
דורון אוזן | צילום יח"צ
חבר המועצה, ומי שהיה עד לאחרונה המשנה לראש העירייה, דורון אוזן, הכריז אמש (ג') על התמודדותו לראשות העיר, מהלך שפורסם כאן לראשונה לפני כשבועיים. בכנס רשמי, בהשתתפות מאות מתושבי העיר, הוא קרא להחלפת הנהגת העיר.
כזכור, אוזן סיים תפקידו כמחזיק תיק הצעירים והנוער בעקבות מחלוקות בינו לבין ראש העירייה, דב צור. לדבריו, הנושאים במחלוקת היו בנושא ביטול הניידות המצלמות, הקמת פסי האטה בסביבת מוסדות חינוך וכבישים מסוכנים והגברת אבטחה בבתי הספר והגנים.
אוזן אמש: "אם לשבת בקואליציה משמעו לא להשמיע קול למען התושב, הקואליציה הזאת לא מתפקדת למען תושבי העיר. לא אתיישר כאשר אתם חוטפים דו"חות לא מוצדקים רק כדי להגדיל את קופת העירייה. לא אשב בשקט כאשר ילדינו אינם מוגנים על ידי מאבטחים בגני הילדים ולא אנוח עד שיוצבו פסי האטה בקרבת מוסדות חינוך ובכבישים מסוכנים".
בכניס הציג יוזמות חדשות לקשר ישיר לאיכות החיים בעיר, כאשר בכל בכל הנושאים עליהם דיבר חזר מוטיב הקשב והשקיפות מול התושב."אני מאמין שטובת העיר היא קודם כל טובת התושב. בעייני העירייה היא הנאמן שלכם. אתם הלקוחות ואנחנו צריכים לספק לכם את השירות הטוב ביותר", סיכם אוזן.
בהצהרה זו הצטרף אוזן לרותם אברוצקי, שכבר הכריז כבר על התמודדות, ולדב צור המעוניין להמשיך לקדנציה נוספת. מועמד נוסף שעשוי להצטרף בקרוב הוא חבר הכנסת יואל חסון כפי שפורסם כאן.
צפו בקטע מנאומו של אוזן, בו הוא מספר על פיטוריו ותגובת הקהל לדברים: