כזכור, ראש העירייה דב צור חזר השבוע לתפקידו אחרי הרחקה של חודשיים מהעירייה, בעקבות פרשת השחיתות הנחקרת במשטרה. בשיחה מיוחדת עם "מיינט ראשון" הוא עולה למתקפה נגד אלו שביקרו אותו בתקופה האחרונה ואומר, "העובדה שהם תקפו אותי בלי שיכולתי להגיב מעידה על קטנותם".
התמונה שנחקקה מיום חזרתו של צור לתפקיד היא הסרטון שהופץ בו נראים עובדי העירייה מריעים ומוחאים כפיים לכבוד חזרתו- סרטון שריגש את תומכיו, אבל גם עורר תגובות נגד מצד לא מעט אנשים, בראשם חברי מועצה, שטענו כי החגיגות לא ראויות מאחר והאישומים עדיין באוויר.
1 צפייה בגלריה
ביום החזרה לתפקיד | צילום: באדיבות העירייה
ביום החזרה לתפקיד | צילום: באדיבות העירייה
ביום החזרה לתפקיד | צילום: באדיבות העירייה
בשיחה עם מיינט ראשון אומר צור: "זו הרגשה נהדרת לחזור לעבודה, חוץ מהעובדה שזה לווה בשפעת. קבלת הפנים לה זכיתי הייתה מרגשת ומפתיעה". היו גם כאלה שטענו כי הסרטון היה "מבויים", וכי עובדי העירייה התבקשו או נדרשו לעשות זאת, אבל צור דוחה את הטענות הללו.
על הביקורת בעניין זה הוא אומר: "אני לא ביקשתי את זה, הצוות שלי יודע שאני ממש לא אוהב טקסים באופן כללי, ובלי שום קשר לאירוע הספציפי. אני מניח שהמלעיזים מהאופוזיציה לא ימחאו כף למחיאות כפיים האלו, זה בסיסי ביניהם והתגובה שלהם מובנת. זה המשך ישיר לכל מה שהם אמרו עלי במהלך החודשיים האחרונים".
נפגעת מכך שהם תקפו אותך בכל התקופה הזו, כשלא הייתה לך יכולת להגיב?
"לא נפגעתי, אני רק חושב שזה מבייש אותם כאנשי ציבור. הם תוקפים אותי באופן קבוע, ואני רגיל לזה כשאנחנו מתווכחים בוועדות שונות- אבל ניצול העובדה שאני לא יכול להגיב מעיד משהו על גודלם, או קטנותם יותר נכון".