אם עברתם את גיל 30 אז רוב הסיכויים שהשם שלי צירינג לא אומר לכם יותר מדי. הצעירה בת ה־22 מראשון לציון הפכה בשנה האחרונה לכוכבת יוטיוב, יחד עם חבריה לחבורת 'בלגאן' וכל סרטון שלהם גורף מאות אלפי צפיות. עכשיו הם לוקחים את זה צעד אחד קדימה ויעברו לגור במשך חודש בתוך מרכז קניות.
1 צפייה בגלריה
היוטיוברית שלי צירינג
היוטיוברית שלי צירינג
היוטיוברית שלי צירינג
(צילום: teenk)
"נולדתי וגדלתי בראשון לציון וזו אחלה עיר שבעולם", היא אומרת. "אני אוהבת אותה, יש בה הכל וכל דבר הוא קרוב וזמין".
את דרכה בעולם הבידור החלה צירינג כבר כשלמדה במקיף ה', "התאהבתי בתחום הריקוד. אני רוקדת מגיל שלוש ואפילו נכנסתי ללהקת היפ־הופ מקצועית".
צירינג הספיקה להופיע בקליפים של זמרים מוכרים כמו סטפן, נועה קירל, נטע ברזילי ועוד. "בשלב מסוים רציתי שיכירו אותי בתור 'שלי' ואז הגיעה ההזדמנות כשנכנסתי לחבורת 'בלגאן'", היא מספרת. "אני כבר שנה בחבורה והתמזל מזלי להצטרף אליהם. הבנתי שאני יודעת לשחק ולעמוד מול אנשים ולדבר וזה כיף גדול".
למי שלא מכיר או פשוט נולד בעשור הלא נכון, נספר ש'בלגאן' היא חבורה של שמונה שמצלמים את החיים שלהם בוולוגים אותם הם מעלים לרשת. "גרנו יחד בווילה בראשון לציון במשך שמונה חודשים, והעלינו בכל שבוע שלושה פרקים ליוטיוב שכל אחד קיבל מאות אלפי צפיות", היא אומרת.
הפרויקט הגדול הבא יקרה כבר השבוע, "אנחנו עוברים לקניון שרונים למשך חודש. בנו לנו שם סוג של דירה עם חדרי שינה, ממש כמו האח הגדול, והמבקרים בקניון יוכלו לצפות בנו. את התקופה הזו אנחנו נצלם ומדי יום נעלה פרק חדש ליוטיוב".
שאלה של הורים פולנים, אפשר להתפרנס מלהיות יוטיובר בישראל?
"קודם כל כן. השאלה היא כמה אתה מצליח. כל אחד יכול לעלות סרטונים ליוטיוב, אבל מה שתופס הוא מה שמעניין את הצופה וככל שיש יותר צפיות אתה מקבל יותר כסף מיוטיוב. כמובן שעם הפרסום, יש קמפיינים ובסך הכל אין תלונות".