אם עוד לא שמעתם את השם עדן יששכר אז כדאי שתתחילו להתרגל אליו. יששכר, 28, מראשון לציון, שמסומנת כאחת ההבטחות של עולם התיאטרון בישראל, תשחק בתפקיד הראשי של ההצגה 'החברות הכי טובות' שתעלה ב־8 במרץ בתיאטרון הספרייה.
1 צפייה בגלריה
עדן יששכר
עדן יששכר
עדן יששכר
(צילום: עדי גולדשטיין)
על מה ההצגה?
"החברות הכי טובות היא הצגה על שלוש חברות טובות שגדלו יחד ואחרי נתק של כמה שנים אחת מהן מתקשרת ומזמינה את שתי החברות האחרות לפגישה כי היא רוצה לספר להן משהו. ברגע שהן נפגשות כל הזכרונות עולים והן מתקרבות מחדש. זו הצגה מדהימה, אני מאוד אוהבת את המחזמר הזה".
יששכר נולדה וגדלה בראשון לציון וגם כיום היא ממשיכה להתגורר בעיר, "למדתי בגימנסיה הריאלית ותוך כדי התיכון למדתי בסדנאות נוער בבית הספר למשחק בית צבי. השתתפתי גם בקבוצת תיאטרון של היכל התרבות ושם שיחקתי בהצגה 'הנחשול'. במסגרת הזו למעשה קיבלתי את היסודות של המשחק וזה מה שבנה אותי", היא מספרת בגאווה. "בנוסף הדרכתי נוער במד"צים של ראשון לציון וזו הייתה חוויה מאוד גדולה עבורי".
בחרת תחום שמרכז העשייה שלו הוא בתל אביב, אבל את ממשיכה להתגורר בעיר.
"זה נכון שתל אביב מרכזית יותר בתחום הזה, אבל לא רציתי לעזוב את ראשון לציון. עברתי לדירה משלי בשכונת כצנלסון. אני מאוד אוהבת את ראשון, היא התפתחה המון בשנים האחרונות ולא היתה לי שום סיבה לעזוב. זה נכון שיותר קל לגור בתל אביב או ברמת גן במקום שבו קורים העניינים, אבל זה הבית שלי".