ג'ומנג'י: השלב הבא (ארה"ב, 2019)
החבורה מתאחדת בשנית, אך הפעם המשחק השתנה. כאשר הם חוזרים לג'ומנג'י כדי להציל אחד משלהם, הם מגלים שהמשחק שונה לחלוטין ממה שהכירו. השחקנים יהיו חייבים להגיע אל האזורים הנידחים ביותר במשחק, ממדבריות ועד לפסגות מושלגות, כדי להצליח לברוח מהמשחק המסוכן ביותר בעולם.
בימוי: ג'ייק קסדן. שחקנים: ג'ק בלאק, דוויין ג'ונסון, דני גלובר, דני דה ויטו.
קצין ומרגל (צרפת, 2019)
פריז, 1895. ז'ורז' פיקאר, קצין צעיר אמביציוזי, צופה במרגל מורשע, אלפרד דרייפוס, מושפל בפומבי מול המון זועם ונידון למאסר עולם באי השדים. פיקאר, שזה עתה מונה לעמוד בראש יחידת המודיעין שהביאה את הראיות כנגד דרייפוס, בטוח באשמתו. אבל זמן קצר אחרי שדרייפוס מתחיל לרַצות את עונשו, מתעוררים ספקות. יש רמזים לכך שעדיין מסתובב מרגל בשורות הצבא. כשפיקאר מתחיל לחקור, הוא נסחף למבוך מסוכן של מרמה ושחיתות, שמעלה בו ספקות לגבי כל מה שהאמין בו, ומאיים לא רק על כבודו אלא גם על חייו.
בימוי: רומן פולנסקי. שחקנים: ז'אן דוז'ארדן, לואי גארל.
האפיפיורים (ארה"ב, 2019)
הקרדינל ברגוליו אינו רואה בעין יפה את הכיוון שאליו הכנסייה חותרת. הוא פונה אל האפיפיור בנדיקטוס ומבקש רשות לפרוש מתפקידו בשנת 2012. האפיפיור בנדיקטוס, שמתמודד עם שערורייה וספקות-עצמיים, מזמן לרומא את המקטרג החריף ביותר שלו, יורשו המיועד, כדי לחשוף בפניו סוד שעתיד לערער את יסודות הכנסייה הקתולית. בין כתליו של הוותיקן ניטש מאבק בין מסורת לקדמה, בין אשמה למחילה. שני האפיפיורים נאלצים להתעמת עם אירועים מעברם בתקווה למצוא את עמק השווה ולבנות ביחד את עתידם של מיליארדי החסידים ברחבי העולם.
בימוי: פרננדו מיירליס. שחקנים: ג'ונתן פרייס, אנתוני הופקינס.
על החגים ועל המוות (ארה"ב, 2019)
קבוצה של סטודנטיות מגלה שהיא נעקבת על ידי זר במהלך חופשת חג המולד שלהם. אחוות הבנות מגלה שהרוצח הוא חלק מקונספירציה של מחתרת של הקולג'.
בימוי: סופיה טאקאי. שחקנים: אימוג'ן פוטס, קרי אלווס.