במוצאי שבת הקרובה (10.8, שעה 21.30) ליל תשעה באב ייערך בבית זרובבל חביב בראשון לציון (רחוב לבונטין 15) - ארוע "הלילה לא לומדים תורה".
בארוע בארגונה של לירון קרמני- לביא ובהנחיית אשת התקשורת אמירה בוזגלו יקחו חלק מנכ"ל שלום עכשיו לשעבר אבי בוסקילה, העיתונאי יונתן יבין, ראש מדרשת לינדנבאום מבית אור תורה סטון הרב אוהד טהרלב וח"כ קארין אלהרר. הערב בארגון החברה העירונית והמחלקה לזהות יהודית בעיר ותכנית יחד מבית רשת אור תורה סטון בראשות הרב קנת ברנדר.
הרב טהרלב ציין לקראת הארוע כי "הכל התחיל מערב בודד שהתקיים בעבר בתל אביב במסגרת כנס שדרות לחברה של עוזי דיין, ומאז מדי ערב תשעה באב מתקיימים עשרות ארועי 'הלילה לא לומדים תורה' מוקדים בכל הארץ, בהם עושים ערבי שיח של קבלת האחר וסבלנות. בגלל האיסור ללמוד תורה בלילה, אנו מקדישים את הערב לתיקון שנאת החינם בגינה נחרב המקדש ויוצרים שיח מכבד על יהדות ודמוקרטיה".
תוכנית 'יחד' מבית אור תורה סטון פועלת לאורך השנה בשיתוף עם החברה למתנ"סים ומרכזיים קהילתיים ברחבי הארץ, ומטרת להנגיש לציבור הרחב ערכים של מורשת, היסטוריה ותרבות יהודית, על מנת להביא להידברות והיכרות בין כלל המגזרים בחברה הישראלית.