מלך האריות (ארה"ב, 2019)
סימבה מעריץ את אביו, המלך מופאסה ולוקח ברצינות גמורה את עתידו המלכותי. אך לא כולם בממלכה חוגגים את הולדתו של גור האריות החדש. סקאר, אחיו של מופאסה והיורש לשעבר של כס המלכות, זומם תכניות משלו. הקרב על צוק התקווה מזוהם כולו בבגידה, טרגדיה ודרמה שנגמרת לבסוף בהגלייתו של סימבה. בעזרת זוג חברים חדשים ומסקרנים, סימבה ימצא את דרכו לבגרות וייקח בחזרה את כס המלכות ששייך לו באופן חוקי.
בימוי: ג'ון פאברו. דיבוב: אריק אנדרה, ביונסה נולס, בילי אייכנר, ג'ון אוליבר, ג'יימס ארל ג'ונס, דונלד גלובר, סת' רוגן, צ'יווטל אג'יפור, קיגן מייקל קי.
בזמק (ישראל, 2019)
לאחר שנקלעה לחובות, נטע נאלצת לצאת למסע מטורף עם שלישיית אנשים מוזרים שהיא ממש שונאת, בעקבות כסף שהותיר להם חבר משותף, לפני שמת. גדי הוא סטלן שבקושי זוכר מה הוא אמר לפני עשר דקות, דוד הוא אידיוט גמור ויוסף הוא קמצן כרוני עם פיוז קצר מדי. היא מוכרחה להתגבר על השנאה שלה אליהם ולעבוד יחד איתם כדי להתמודד עם כל המכשולים שעומדים בדרכם.
בימוי: אריאל וייסברו, יוסי מאירי. שחקנים: גדי וילצ'רסקי, מיטל גל סויסה, אורי יניב, יוסי צברי, דני גבע, משה פרסטר.
אהבה ממבט שני (צרפת, 2019)
רפאל, גבר צעיר ונאה, מאוהב עד עמקי נשמתו באוליביה והיא מאוהבת בו, אבל בוקר אחד הוא מוצא את עצמו בעולם מקביל שבו הם מעולם לא נפגשו. איך יכבוש את ליבה מחדש, לאחר שהפכה לזרה גמורה?
בימוי: הוגו ז'לין. שחקנים: פרנסואה סיביל, ג'וזפין ג'אפי.
יולי (קובה 2019)
סיפורו של קרלוס שגדל ברחובות של קובה, במשפחה חמה וענייה. אביו הקפדן מזהה בבנו את כישורו יוצא הדופן לריקוד ודוחף אותו כנגד רצונו של הילד, ללימודים נוקשים לבלט מודרניים. עם הזמן האב מבין שעליו לשלוח אותו לבתי ספר יוקרתיים מחוץ למדינה, אך מבין גם שבכך הוא קורע את הילד ממשפחתו החמה. החלטה המשנה את חייו של הנער לנצח. הילד גדל לאחד הרקדנים הגדולים בעולם, אך נפשו נשארת כואבת על משפחתו הרחוקה שנותרה מאחור.
בימוי: איסיאר בולאין. שחקנים: קרלוס אקוסטה.