רוקטמן (ארה"ב 2019)
מסע מוזיקלי על שנות הפריצה של אלטון ג'ון. הסרט עוקב אחרי התהפוכות שעבר אלטון ג'ון, מהיותו ילד ביישן עם אהבה לנגינת פסנתר, בשם רג'ינלד דוויט, דרך השנים בהן הוא פילס את דרכו אל צמרת המוזיקה העולמית, עד שנעשה המגה סטאר הבינלאומי שהוא היום. זהו מסע רוחני – לצלילי השירים האהובים של אלטון ג'ון.
בימוי: דקסטר פלצ'ר. שחקנים: טארון אגרטון, ג'יימי בל, ריצ'רד מדן, ברייס דאלאס הווארד.
דומינו (דנמרק / ארה"ב, 2019)
כריסטיאן, שוטר במשטרת קופנהגן, יוצא לחפש נקמה באימראם, מחבל מסתורי שרצח את חברו הטוב. יחד עם השוטרת אלכס, המאהבת הסודית של החבר המנוח, נקלע כריסטיאן למרדף חתול ועכבר ברחובות קופנהגן. הופעתו בזירה של סוכן כפול מטעם ה- CIA הופכת את פעולת הנקם של כריסטיאן ואלכס למשימה שאין ממנה דרך חזרה.
בימוי: בריאן דה פלמה. שחקנים: ניקולאי קוסטר ולדאו, קאריס ואן האוטן, גאי פירס.
חורשות את הלילה (ארה"ב, 2019)
בליל סיום התיכון, שתי תלמידות מצטיינות וחברות הכי טובות מבינות שאולי הן היו צריכות לבלות יותר וללמוד קצת פחות. נחושות להדביק את הפער מחבריהן, הבנות מנסות לדחוס שנים של כיף לתוך לילה אחד בלתי נשכח.
בימוי: אוליביה ויילד. שחקנים: ליסה קודרו, ג'ייסון סודייקיס, קייטלין דוור, מולי גורדון.
גודזילה 2: מלך המפלצות (ארה"ב, 2019)
בעקבות ההצלחה של "גודזילה" ו"קונג: אי הגולגולת", בא הפרק הבא ביקום המפלצות של אולפני האחים וורנר ואולפני לג'נדרי – "גודזילה: מלך המפלצות". זוהי הרפתקת פעולה אפית המציבה את גודזילה כנגד חלק מהמפלצות המוכרות והידועות ביותר בהיסטוריית תרבות הפופ. הסיפור החדש עוקב אחרי המאמצים של סוכנות חקר בעלי החיים הסודית "מונארך", בעת שחבריה ניצבים בפני חבורת מפלצות בגודל הדומה לאלים; כולל גודזילה האדיר, אשר נלחם במות'רא, רודן, והאויב המושבע שלו – המלך גידורה בעל שלושת הראשים. כאשר יצורי-העל האלו, אשר נחשבו כמיתוסים, מופיעים מחדש בעולם, הם כולם שואפים לעליונות ומעלים את עתיד קיומה של האנושות בסימן שאלה.
בימוי: מייקל דוהטרי. שחקנים: מילי בוב בראון, ורה פרמיגה.