מיסטר גלאס (ארה"ב, 2019)
בהמשך להתרחשויות של "ספליט", הסרט עוקב אחר דמותו של דאן, כשהוא רודף אחר אישיותו העל-אנושית (החיה) של קראמב במה שהופך לסדרת מפגשים אלימים, בעוד נוכחותו המעורפלת של פרייס (שידוע גם בשם הבדוי מיסטר גלאס) מתגלה כמושך בחוטים, ומי ששומר סודות קריטיים של שני הגברים.
בימוי: מ. נייט שאמלאן. שחקנים: ברוס ויליס, סמואל אל ג'קסון, ג'יימס מקאבוי, אניה טיילור ג'ו.
מרי מלכת הסקוטים (אנגליה, 2019)
סיפור חייה הסוערים של אחת הדמויות החשובות בהיסטוריה המודרנית -מרי סטיוארט. מרי, בת אצולה שגדלה בפריז והתאלמנה בגיל 18, מתנגדת ללחץ להתחתן מחדש. במקום זאת, היא חוזרת אל מולדתה סקוטלנד כדי לקבל בחזרה את כס המלוכה. אבל סקוטלנד ואנגליה עומדות תחת שלטון אליזבת הראשונה שרואה במרי הצעיר האיום. שתי הנשים, המחשיבות זו את זו כאחיות, נאבקות על מעמדן בעולם הגברי, במסלול ששם אותן בהתנגשות בלתי נמנעת.
בימוי: ג'וסי רורק. שחקנים: מרגו רובי, סירושי רונאן, ג'מה צ'אן, גאי פירס, איאן הארט.
שלושה זרים זהים (ארה"ב, 2019)
ניו יורק, 1980. שלושה בחורים יהודים בני 19 - בובי ספרן, אדי גאלנד ודייוויד קלמן - מגלים בדרך מקרה שהם שלושה אחים שנולדו כשלישייה זהה, הופרדו בלידתם ונמסרו לאימוץ למשפחות שונות. האיחוד המשמח הופך את השלושה לסנסציה בינלאומית, אבל גם חושף סוד מדהים ומטריד, סוד שיכול לשנות את ההבנה שלנו לגבי הטבע האנושי.
בימוי: טים וורדל. שחקנים: בובי ספרן, אדי גאלנד, דייוויד קלמן.
המופע של אדי (ארה"ב, 2017)
אדי עובד בתור "קלאפר" – חלק מקהל של תכניות אירוח טלוויזיוניות שכל תפקידו הוא למחוא כפיים לפי הוראות צוות ההפקה. יום אחד, כאשר אחד המנחים בתכנית טלוויזיה פונה אליו בשידור חי, הוא הופך לראשונה בחייו לאטרקציה המרכזית וזוכה לתהילה מיידית. הפרסום שבא בעקבות ההופעה הטלוויזיונית משנה את חייו, ולא בהכרח לטובה.
בימוי: דיטו מונטיל. שחקנים: אד הלמס, אמנדה סיפרי, טרייסי מורגן.
המורה למוזיקה (צרפת, 2017)
זה השיעור הראשון של סימון, נגן כינור מוכשר שמגיע ללמד בבית ספר לילדים קשיי יום בפרברי פריז. בעודו מסביר על הכלי, נתקל מבטו של סימון בילד שחום עור בשם ארנולד המציץ מבעד לחלון הכיתה ומתגנב בהפסקה כדי לקחת לידיו את אחד הכלים. ארנולד שמוקסם מהכינור מתגלה ככישרון טבעי והופך במהרה למוב יל הקבוצה, מה שמאתגר את סימון להוביל את התזמורת להופיע באולם הקונצרטים הכי גדול בפריז. רגע לפני המופע הגדול, סימון מקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה. עכשיו זה עתיד הקריירה שלו מול הרצון לא לעזוב את הילדים.
בימוי: ראשיד האמי. שחקנים: סמיר גסמי, קד מראד, רנלי אלפרד.