אתם בבידוד או אתם מכירים מישהו שכן? מינהל קהילה ומינהל שילוב חברתי שילבו ידיים כדי להגיע לכל מבודד שזקוק לסיוע. כל שנדרש הוא להיכנס ללינק הבא, לרשום את פרטיכם ואת הסיוע הנדרש.
בין השירותים הניתנים: סיוע בקניית ושינוע תרופות הביתה, קבלת אוכל מבושל בסופי שבוע, מענה אישי להורים במתן הסבר איך מתמודדים עם פחדים, שינויים בהתנהגות במציאות משתנה בהנחיית מנחות מבית הספר להורות של עיריית ראשון לציון, גישה למאגר ספרים אלקטרונים וספרי שמע, תמיכה רבנית ועוד.
1 צפייה בגלריה
יודעים גם להקשיב
יודעים גם להקשיב
יודעים גם להקשיב
(צילום: עיריית ראשון לציון )
מהעירייה נמסר: "עם ישראל נמדד בשעות הקשות והוא כנראה אף פעם לא מאכזב. מאז פרסום ההודעה אתמול הקוראת לתושבים להצטרף למערך ההתנדבות שמקימה המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה במינהל לשילוב חברתי, כדי לסייע לתושבים מבוגרים, התקבלו עשרות פניות.
"בני הגיל השלישי נמצאים, על פי כל הנתונים, בקבוצת הסיכון מפני נגיף הקורונה. לאור זאת, פרסם משרד הבריאות המלצה לאוכלוסיית הקשישים ובפרט לקשישים עם מחלות רקע, ולאנשים עם מערכת חיסון חלשה, לצמצם מגעים ככל הניתן תוך שמירה על שגרת החיים. משמעות הדבר שרבים מהם יחששו לצאת לקניות, סידורים, בדיקות ועוד.
"תושבים המעוניינים להתנדב - היכנסו ללינק ומלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור עמכם קשר.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו עם אחד ויחד נעבור גם את זה. עיריית ראשון לציון תמשיך לתת את התמיכה והמענה לתושביה ואני מעודד מאוד ממתנדבים רבים שמתגייסים לתת כתף, במיוחד עבור תושביה הוותיקים".