בעקבות שורת ההגבלות שפרסם משרד הבריאות, עיריית ראשון לציון החליטה היום (חמישי) לבטל את כל האירועים העירוניים עד להודעה חדשה.
1 צפייה בגלריה
וירוס הקורונה. בשל החשש שתלמידים נוספים נדבקו בנגיף הוחלט על נקיטת אמצעי זהירות
וירוס הקורונה. בשל החשש שתלמידים נוספים נדבקו בנגיף הוחלט על נקיטת אמצעי זהירות
האירועים בוטלו, עובדי העירייה הצטיידו.
(צילום אילוסטרציה: שאול גולן)
בין היתר בוטלו אירועי פורים העירוניים, חודש יום האישה הבינלאומי, שבוע מעשים טובים והמירוץ העירוני. ביטולים אלו מצטרפים לביטול מרוץ ראשון לציון שצפוי היה להתקיים בסוף החודש.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "לאחר לבטים רבים והתייעצויות עם כל גורמי המקצוע, החלטנו בלב כבד, לבטל את כל האירועים העירוניים בעיר עד להודעה חדשה. פורים הוא חג שהילדים מצפים לו כל השנה, אך למען ביטחונם אין מנוס מלקבל החלטה זו. זו הזדמנות נהדרת לבלות יותר בחיק המשפחה, קהילת ראשון לציון תדע לעבור את הימים האלו".

440 חליפות מגן

בתוך כך, נמסר מעיריית ראשון לציון כי היא נערכת לגרוע מכל. למעלה מ-440 חליפות מגן נרכשו וישמשו את עובדי העירייה שימשיכו לתת שירות לתושבים בתרחיש הפסימי של הידבקות המונית. החליפות כוללות כיסוי הרמטי של הגוף, כפפות, מסיכות לפנים ומשקפי מגן. לכל העובדים הוצאו הנחיות מטעם משרד הבריאות על התנהלות בעבודה להקטנת הסיכוי להידבקות, למשל שטיפת ידיים, כיסוי הפה בשיעול ועוד.
במערכת החינוך העירונית נערכים לאפשרות של למידה מרחוק דרך רשת האינטרנט. כל גורמי המקצוע בעירייה הונחו להיערך לכל תרחיש ולוודא כי ראשון לציון תהיה במוכנות גבוה במקרה הצורך.