אתם אולי מכירים אותה בתור חולה מספר 45 אבל עבור החברים והמשפחה היא פסיה לוסטמן, תושבת ראשון לציון, שהחל מאמש נכנסה לבידוד בבית החולים אסף הרופא לאחר שהתגלתה אצלה מחלת הקורונה. "למרות הפחד והחשש של כולם אני רוצה להרגיע, זה לא כזה נורא", היא אומרת בראיון בלעדי למיינט ראשון.
לוסטמן בילתה בשבועות האחרונים בטנריף במסגרת טיול קבוצתי אליו יצאה. "חזרתי לאחרונה מהקרנבל של טנריף שהיה מדהים, ססגוני ויפה, באמת פלא עצום. הסתובבנו שם בשווקים השונים ובמהלך היום טיילנו באי המדהים הזה.
2 צפייה בגלריה
פסיה במהלך בדיקת נציג מד"א בביתה
פסיה במהלך בדיקת נציג מד"א בביתה
פסיה במהלך בדיקת נציג מד"א בביתה
(צילום: פרטי)
"היה לנו גם מפגש אפילו ראש העירייה מטעם הקבוצה שהייתי בה, הכל באמת היה מושלם. למרבה הצער, בטיסה חזרה היה איתנו נשא של הנגיף שהדביק אותי" היא מספרת ומוסיפה: "בשבת קיבלתי חום 37.4 והבנתי שאני מתחילה לפתח משהו וחשדתי שזה קורונה.
"לקחתי כדור להורדת חום וביום ראשון בבוקר מיד צלצלתי למד"א והם אמרו לי שימסרו את הפרטים למשרד הבריאות ולמחרת בבוקר חזרו אלי ואמרו שהם רוצים לעשות לי את הבדיקות. אתמול חזרו אלי עם התשובה שהיא חיובית ובאו לקחת אותי לבית החולים אסף הרופא שם אנחנו בבידוד. הבוקר הגיעו תוצאות הבדיקות שעשו לי והן הראו שהמצב שלי קל ואין שום פגיעה בריאות".
2 צפייה בגלריה
פסיה במהלך בדיקת נציג מד"א בביתה
פסיה במהלך בדיקת נציג מד"א בביתה
פסיה במהלך בדיקת נציג מד"א בביתה
(צילום: פרטי)
יש לציין כי למרות המצב, לוסטמן שומרת על מצב רוח מרומם, "מהבוקר אני לא סוגרת את הפה כי כל הזמן יש טלפונים וכל החברים מתקשרים וכותבים, דואגים לנו פה וכולם ממש בסדר גמור. אני רוצה להרגיע את כל החוששים, זה לא כזה נורא, בטח שזה במצב קל כמו שהוא, אני באמת לא מרגישה שום דבר חריג, אפילו הרופאים כמעט ולא צריכים לטפל בי. מאמינה שאם הכל ימשיך להיות בסדר אני אשתחרר בימים הקרובים."
ואיך מעבירים בבידוד את חג הפורים?
"היום הייתה צריכה להיות מסיבה גדולה של קבוצת החוגגות, ככה אנחנו נקראות והתכוננתי אליה אבל לא נורא, נחגוג שנה הבאה. אני גם חברה בקבוצת "סבתות ללא הפסקה" של ראשון לציון וגם איתן הייתי צריכה לחגוג אבל גם הן מבינות וגם איתן נמשיך בפורים הבא".