שאלות יומיומיות מאתגרות מעסיקות אתכם בשבועות האחרונים, ולא תמיד ברור לכם למי אפשר לפנות כדי לקבל מענה. רשת "ידיעות תקשורת" ואתרי מיינט בשיתוף מרכז השלטון המקומי, יוצאים בפרויקט מיוחד שמפזר את הערפל ושם את הקהילה במרכז.
2 צפייה בגלריה
חדר המצב של השלטון המקומי
חדר המצב של השלטון המקומי
חדר המצב של השלטון המקומי
(צילום: דוברות מרכז השלטון המקומי)
שיאו של הפרויקט ביום שידורים מיוחד שיתקיים ביום שלישי הקרוב, 7 באפריל, ויעלה באתרי מיינט. במסגרת השידור יתארחו ראשי רשויות, מנהלים, אנשי חינוך ותושבים מכל הארץ. הם יעלו לשידור כדי לספר, לעדכן, לשתף ביוזמות קהילתיות וכמובן לענות על כל מה שמעניין אתכם בימים מורכבים אלה.
הרשויות המקומיות נמצאות בחזית ההתמודדות עם השלכות הקורונה על האוכלוסייה. התנהלות הרשות מול תושביה היא מורכבת גם בימים כתיקונם, אך בימים של משבר לאומי היא הופכת לאתגר מורכב שהשלכותיו מורגשות בכל בית ובית. השאלות הן רבות: איך מסייעים לעסקים במצוקה? אילו חנויות יכולות להישאר פתוחות? מה קורה עם הילדים ועם הקשישים? איך שומרים על הבריאות במצב הנוכחי? אילו מרכזים עירוניים נסגרים ומה נכון להותיר פתוח? מה עם שמירת מרקם החיים - פינוי אשפה, פעילויות חינוך וטיפול בפניות? איך פועלות מחלקות הרווחה?
על השאלות שמטרידות אתכם תוכלו, כאמור, לקבל מענה בשידור המיוחד שיעלה באתרי רשת מיינט ב־7 באפריל. במהלך השידור יציגו ראשי הרשויות המקומיות את ההיערכות לחירום שהפכה לשגרה, דמויות מפתח בקהילה יספרו את סיפורן ותוכלו להתעדכן בנעשה בקרבת הבית והקהילות שלכם.
2 צפייה בגלריה
להתעדכן בנעשה בקרבת הבית והקהילה
להתעדכן בנעשה בקרבת הבית והקהילה
להתעדכן בנעשה בקרבת הבית והקהילה
(צילום: דוברות השלטון המקומי)
יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס, יסקור את ההיערכות המיוחדת של כלל האגפים ויספר על החמ"ל המיוחד שהוקם במרכז השלטון המקומי שמייעץ לכל הרשויות בארץ בנושא הקורונה. "השלטון המקומי עומד בחזית המאבק ומלווה את התושבים בכל מדינת ישראל גם במשבר הזה", אומר ביבס. "לצד השירותים שאנחנו ממשיכים להעניק אנחנו רואים חשיבות עליונה בחיזוק החוסן החברתי של הקהילות השונות. זה המקום עבורכם להתחבר לקהילה ולרשות".
את השאלות לראש העירייה אתם מוזמנים להפנות למייל: gever103@gmail.com
הפרויקט בשיתוף מרכז השלטון המקומי
פורסם לראשונה: 08:06, 02.04.20