שעות ספורות לאחר שהתברר כי מספר מורות ועמיתות הוראה נאלצו להיכנס לבידוד, מתרחב מעגל המורות ובתי הספר שלא יוכלו להגיע הבוקר למוסדות החינוך. אמש פורסם ב"מיינט ראשון" כי בבית הספר ניצנים ובבית הספר תמיר ישנן מורות שנאלצו להיכנס לבידוד, כעת מתברר כי גם בתי הספר ישרון, רננים והדרים יאלצו להיפרד לתקופה קצרה ממורות שנאלצות לשהות בבידוד.
1 צפייה בגלריה
קליטת נדבקי קורונה בישראל
קליטת נדבקי קורונה בישראל
קליטת נדבקי קורונה בישראל
(צילום: דוברות מד"א)
מדובר בארבע עמיתות הוראה המלמדות אנגלית במספר בתי ספר יסודיים בעיר אשר חזרו לאחרונה מאיטליה ועל פי ההנחיות נאלצו להיכנס לבידוד. לדבריהן הם מרגישות טוב ולא עולה חשש להדבקה והן צפויות לחזור כבר ביום שלישי הקרוב ללימודים. למרות ניסיונות ההרגעה, לא כל ההורים מצליחים להישאר אדישים, "זאת סיטואציה לא ברורה מבחינתי. הן שהו מספר ימים בבית הספר ואנחנו שומעים שיש כאלו שהנגיף התגלה אצלם כמה ימים מאוחר יותר ולכן אי אפשר לדעת מה לצפות. יש דאגה לשלום הבן שלי שלומד בבית הספר ואני מקווה שבאמת אף אחד לא נדבק". סיפר אבא לאחד התלמידים.
בבית ספר ניצנים גם כן צפיות שתי מורות להיכנס לבידוד לאחר שביקורו בחנות הפיראט האדום באור יהודה, מקום שבו שהה חולה קורונה. רביד מזור, יו"ר ועד ההורים של בית הספר תמיר מספרת כי ההורים אינם נכנסו להיסטריה מיוחדת והכל מתנהל כרגיל בציפייה שהן ישובו במהרה לבית הספר.
ראש העירייה רז קינסטליך ניסה להרגיע ואמר: "אנו עומדים בקשר עם משרד הבריאות ביחס להנחיות ומקפידים על התנהלות אחראית בהתאם לכללי הזהירות המונעת. מדובר בהליך שגרתי לכל השבים מאיטליה שלא צריך לעורר חשש בקרב ההורים."