המחלה הכניעה: פזית בביאן, תושבת ראשון לציון, כבת חמישים נפטרה הלילה ממחלת הקורונה, לאחר שנאבקה על חייה בעשרת הימים האחרונים. בביאן אושפזה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים תל השומר אך לא הצליחה לנצח את המחלה.
1 צפייה בגלריה
פזית בביאן ז"ל
פזית בביאן ז"ל
פזית בביאן ז"ל
(צילום מסך פייסבוק)
דלית אנקר, גיסתה של פזית ספדה לה: "היית לי מודל, השראה וההוכחה לכל הטוב שיכול להיות בבני אדם בעולם הזה, קיבלת את פניי למשפחה בחיבוק חם, אוהב ופעלת תמיד בנוכחות שהרגיעה את הכלל. את לביאה אמיתית.אני יודעת ש-11 ימים נלחמת בכל הכוח לשוב במהרה אל תפקיד חייך כאישה מופלאה אינטלגנטית ואמא לתפארת העולם. כותבת לך את המילים האלה וקשה לי, כל כך אהבת את הכתיבה שלי והנה הגיע יום עצוב שבו לא תוכלי לקרוא אותי יותר פז לא אוכל ללוות אותך בדרכך האחרונה אבל שתדעי שאת שמורה בלבי לעד".
ענת זיו חברת ילדות ספדה גם היא בבכי: "גדלנו יחד בבת ים ומאז אנחנו בקשר חברי עמוק. היא הייתה אישה מדהימה, עזרה לכולם וחיפשה רק איך לתרום לקהילה. היא הייתה מעורבת בפעילויות בראשון לציון ואין אדם אחד שלא תהיה לו מילת זהב לומר עליה. בעשרת הימים האחרונים היא נאבקה במחלת הקורונה אחרי שנדבקה במקום העבודה שלה בבנק שבו עבדה ולא יכולתי יותר לראות אותה. זה אכזרי שלא יכולתי להשתתף ולבקר אותה בכאב שלה ועכשיו גם לא אוכל להיות בלוויה שלה. מגיע לה שכולם יספידו אותה, שעולם מלא יספר על הדברים הטובים שבה והסוף הזה הוא אכזרי".
בביאן השאירה אחריה שלוש בנות ובעל. בשלב זה המשפחה שנמצאת בבידוד עוד ממתינה לעדכונים משרד הבריאות על מנת להוציא את הלוויה לפועל.