תלמידי חטיבת "אחרון הבילויים" בראשון לציון שוחררו היום לביתם לאחר שהתברר כי שניים מהתלמידים שהו במשחקה של הפועל תל אביב בבלומפילד בדרבי התל אביבי. "אמרו לנו פשוט ללכת בגלל חשש מקורונה", סיפרה אחת התלמידות.
1 צפייה בגלריה
בידוד קורונה
בידוד קורונה
בידוד קורונה
(צילום המחשה: pixabay)
בהלת הקורונה לא פוסחת גם על ראשון לציון. היום התפרסם כי נשא של נגיף הקורונה שהה באצטידון בלומפילד במשחקה של הפועל תל אביב ולכן כל מי שהיה בקרבתו בשער 8 המדובר נדרש להיכנס לבידוד.
בעקבות כך התברר כי שני תלמידים מבית הספר שהו באותו המשחק ולכן היו אמורים להישלח לביתם. למרות זאת, הנהלת בית הספר הודיעה לתלמידים כולם כי הם משוחררים. "בסביבות השעה 13:00 שחררו אותנו מוקדם מבית הספר כי אמרו לנו שיש שני ילדים שהיו במשחק כדורגל בבלומפילד בשער שמונה ושהם הגיעו לבית הספר למרות שהם היו בבידוד", סיפרה תלמידת בית הספר. "לאחר מכן הם אמרו לנו שצד שלישי לא צריך להיות בבידוד ולכן מחר נחזור ללמוד כרגיל".
יו"ר ועד ההורים העירוני רוני עקירב מסר כי "מדובר בארבעה תלמידים ששהו במשחק הכדורגל ולכן כדי להימנע מבעיות שחררו את כולם. מחר התלמידים ישובו ללימודים כרגיל".
יו"ר ועד הורי החטיבה צפריר בלזברג הוסיף ואמר כי "מה שקרה בעקבות הידיעה על המשחק כדורגל קיבלנו דיווח על ארבעה תלמידים שהיו במשחק ובהתייעצות של הנהלת בית הספר הוחלט לשחרר את התלמידים כדי להרגיע את הרוחות. חשוב להדגיש כי בפועל אין אף ילד חולה בבית הספר".