עסק: השקעה חד פעמית
לידיעת הגברים ששוכחים להביא הביתה פרחים לשבת: אין עוד צורך להתאמץ. למרות שה'חזרה לטבע' תופסת חזק, בחברת 'סחלבים' מסמנים דווקא את יתרונות הצמחייה המלאכותית.
4 צפייה בגלריה
צילום: סמי טהרני
צילום: סמי טהרני
צילום: סמי טהרני
הבעלים, יקי מוסקוביץ', תושב רחובות, עזב את תחום הגינון בו עסק שנים, לטובת צמחים שלא גוועים אל מותם, החל מפרחים באגרטל, דקלים בעציצים ופיקוסים בכדים וכלה בצמחים נשפכים ועצים בעלי נפח ונוכחות - והכל מלאכותי למהדרין.
"לאנשים אין זמן להתעסק היום עם צמחייה טבעית", הוא אומר. "הם מעדיפים להשקיע במלאכותי, בלי השקיה ובלי גינון. השקעה חד־פעמית – ושנתיים של שקט".
המחירים: החל מ־10 שקלים לענף ועד צמח בכד בגובה שני מטרים ב־700 שקלים.
סחלבים, האצ"ל 6, ראשון לציון.
חדש: עולם של ויטמינים
בכל פעם שאני נכנסת לסניף הדגל של 'טיב טעם' בראשון לציון, נופל עליי הרצון להפליא בבישולים.
את אותה התלהבות, מהעיצוב שעושה חשק לקנות, מעוררת בימים אלה מחלקת 'עדן טבע' החדשה, המציעה ויטמינים, תוספי תזונה, מוצרים ללא גלוטן וללא סוכר, קוסמטיקה טבעית ומוצרים אורגניים.
4 צפייה בגלריה
צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן
המחלקה מתוגברת ביועצים מקצועיים ומציעה תמהיל של כ־15 אלף מוצרים. לרגל ההשקה תוכלו למצוא במקום שלל מבצעים לחברי מועדון וגם למי שלא.
טיב טעם בראשון לציון, האצ"ל 18 והמכבים 62. טיב טעם חולון, במתחם עזריאלי.
רעיון: כל אחד יכול להיות קריקטוריסט
תמיד חלמתם להיות קריקטוריסטים? אז עכשיו זה הרבה יותר פשוט: דודי שמאי, תושב חולון, מבכירי המאיירים בישראל, מוציא לאור את הספר 'מציירים מצחיק עם הטוש המחיק' (הוצאת ספר לכל), המאפשר לכל אחד לחטוא באיורים.
4 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
דפי הספר עשויים מחומר המאפשר לצייר עליהם בטושים מחיקים, למחוק ושוב לצייר. שמאי הכין את התשתית, עם ציור חלקי, והקורא המתנסה מוזמן להשלים אותו עם תסרוקת מצחיקה, אף משוגע, תווי פנים, איברי גוף, הבעות פנים, שפמים, עיניים ועוד.
כמובן שאפשר לטעות בכיף, למחוק, לשפר ולקלקל. הרעיון מקורי, הביצוע מעולה, מתנה מושלמת לכל מי שאוהב לצייר. רק חבל שהטוש המחיק לא מצורף לספר.
מחיר: 98 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר www.bookme.co.il
טרנד: על כלבים וקעקועים
מה עושים כשנורא אוהבים את הכלב? או כשרוצים להנציח אותו לאחר לכתו? במכון הקעקועים 'סייבר טאטו' בראשון לציון מספרים שקעקועי החיות הפכו לטרנד של ממש.
4 צפייה בגלריה
קעקוע: פאש פולוק | צילום: אלמוג שם טוב
קעקוע: פאש פולוק | צילום: אלמוג שם טוב
קעקוע: פאש פולוק | צילום: אלמוג שם טוב
בעליהם של כלבים וחתולים מנציחים על גופם את סיפור האהבה עם מי שהפכו לחלק מהמשפחה. 'זה קורה המון', אומר אלמוג שם טוב, הבעלים.
"פעם אנשים הנציחו את חיות המחמד אך ורק בדיוקן של החיה. היום יש סגנונות חדשים פורצי דרך מבחינת הצבעים והאופן שבו בעל החיים מוצג על הגוף. יש לנו ארבעה מקעקעים, שכל אחד מהם עושה את זה בסטייל שלו".
סייבר טאטו, רוטשילד 119, ראשון לציון
מבצע: משחק שני בחצי מחיר
החורף היא שעתם היפה של הפאזלים ומשחקי הקופסה. בפאזלנד מציעים מגוון ענק של אפשרויות למתנתקים מהמסכים: החל מפאזלים מעוטי חלקים לילדים ועד 9,000 חלקים למיטיבי שבת. פאזלים זוהרים בחושך, פאזלים בתלת־ממד, משחקי קופסה וחשיבה וגם משחקי דרך. מבצע עד סוף ינואר: כל המשחקים והפאזלים בחנות- 50 אחוז הנחה על המוצר השני. בצילום: פאזל תלת ממד של פסל החירות: 149 שקלים.
פאזלנד, בקניון הזהב בראשל"צ ובקניון רחובות.