8700 מ"ר של משרדים יוקמו בקרוב בקומפלקס חדש, מתחם 'גיגיס', באזור התעשייה במערב ראשון לציון, סמוך לסינמה סיטי. הקבוצה שתקים את המתחם היא קבוצת 'שפונדר– פדלון', שרכשה מהיזם גיורא (גיגי) שפירא זכויות בנייה בתמורה לסכום של כ-40 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
בית גיגיס ראשל"צ | צילום הדמייה: סטודיו 84
בית גיגיס ראשל"צ | צילום הדמייה: סטודיו 84
בית גיגיס ראשל"צ | צילום הדמייה: סטודיו 84
מה מתוכנן לקום בקומפלקס החדש?
מתחם 'גיגיס' (שיקום ברחוב ילדי טהרן 13-19 בראשון לציון) ישתרע על פני שטח בגודל של כ-13 דונם, המיועד למסחר ומשרדים. שטחו הכולל של הקומפלקס, כ-37,000 מ"ר, ומתוכננות להיפתח בו כ-500 חנויות.
'שפונדר– פדלון' תציע במתחם משרדים למכירה בגימור מלא בגדלים של 24 מ"ר ועד 120 מ"ר לפי מחיר של כ-14,400 שקלים למ"ר.
בנוסף מתוכננת הקמת משרדים ומרפאות של 'מכבי שרותי בריאות'. כאשר בימים אלה כבר מתבצעות במתחם עבודות בנייה הכוללות בניית חניונים, שטחי מסחר ומרפאות מומחים. היתר בניה לבניין המשרדים צפוי להתקבל במהלך שנת 2019.
מהקבוצה נמסר כי למעלה מ- 30% מהמשרדים למכירה בפרויקט כבר נמכרו למשתמשי קצה, ולמגוון רחב של בעלי מקצוע כגון רו"ח, עו"ד, סוכני ביטוח, רופאים וכלל המקצועות החופשיים בשווי של כ-50 מיליון שקלים.
רועי פדלון , מבעלי קבוצת שפונדר - פדלון : "לראשון לציון פוטנציאל רב מבחינת הגידול בצורך במתחמי תעסוקה חדשים וזאת כאחת הערים הגדולות בארץ. היא לא נותנת מענה תעסוקתי רק לתושבי העיר עצמה אלא גם לכל אזור השפלה. תכנית המתאר של ראשון לציון מחביאה בתוכה הוראות לפיתוחם של אזורי תעסוקה רבים בעתיד הקרוב בשל גידול האוכלוסייה בשנים הבאות. על כן, אזורי מסחר ותעסוקה חדשים צפויים להיות מבוקשים מאוד".