הענקת דומיין לאתר שלכם היא פעולה חשובה שלא כדי לחכות איתה, זה לא משנה אם האתר שלכם מוכן לגמרי ומחכה לעלות לאינטרנט או שהוא עדיין בתהליכי הבנייה את הדומיין תוכלו לנות בכל אחד משלבי התהליך. הרבה על שם האתר אפשר לגלות בדומיין ואם רוצים שם טוב כדאי לקנות את הדומיין שאתם רוצים מהר ככל האפשר לפני שמישהו אחר יתפסו את השם שרציתם.
כאשר מבצעים רכישת דומיין צריך לדעת היטב באיזה דומיין לבחור כי עם תבחרו בשם הנכון זה יוכל לעזור לקדם את האתר שלכם. קרה ובחרתם שם לדומיין שכרוך בעלות שנתית קצת יותר גדולה מבדרך כלל, אז זה קורה בעקבות שם נפוץ או כללי מידי.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
כיום כבר כולם יודעים שהעולם שאנחנו חיים בו הוא עולם חדש ומתקדם שבכל יום ויום שעובר הטכנולוגיה משתפרת ומשדרגת, עולם האינטרנט הפך לכלי פרסום עוצמתי ביותר וגוגל בפרט, כאן נכנס לתמונה שירותי קידום אתרים שיכול לעזור ולמנף את האתר שלך ולהביא אותו למקומות שבכלל לא דמיינתם, להביא לחשיפה נרחבת והעלאת המיקום והדירוג של האתר שיבוא לחשיפה נרחבת ללקוחות פוטנציאלים שיגדילו את כמות ההכנסות הנוכחית.
שמו של הדומיין שנבחר יכול להשפיע רבות על מידת הרלוונטיות של האתר בתוצאות החיפוש. למשל, אם האתר שלכם עוסק במחשבים והדומיין שלכם מכוון לנושא שונה לחלוטין, מידת הרלוונטיות הדירוג של האתר בעיני גוגל פוחתת.
בשביל לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר אנו חייבים לדאוג ששם הדומיין יכלול בתוכו קישור לנושא שבו האתר שלנו עוסק למשל, אם המילה pc נכללת בדומיין והאתר עוסק במחשבים זה טוב.
קידום האתר שמושפע על ידי דומיין יושפע גם לפי הסיומת של הדומיין למשל co.il זו היא סיומת ישראלית ובדרך כלל אתרים ישראלים יבחרו בסיומת הזו בשביל למשוך אליהם גולשים מישראל בכדי להשיג חשיפה מרובה ככל האפשר לקהל הישראלי.
לסיכום, על תמעיטו בערכו של דומיין ובהשפעתו בקידום אתר ולפי רכישת דומיין תבדקו טוב מה יהיה הדומיין הכי טוב לקידום אתרכם.
המאמר בחסות - חברת קידום בפיסבוק SEO Google