בהתחלה תכננתי להכין לה את הארון, לרענן, לסנן וליישר, כמו שאני מכינה את הבית לפני שהעוזרת מגיעה. אבל אז החלטתי שלא. שתתמודד.
הרי בדיוק בשביל זה היא עשתה הסבה מקצועית והפכה ממנהלת פרויקטים בבנק לסטייליסטית, שממיינת תכולת ארונות של בחורות נקשרות כמוני, שקשה להן לזרוק.
2 צפייה בגלריה
"קניתם פריט חדש? זרקו אחר במקומו". מיכל אבינרי  | צילום: סיגל בר-קובץ
"קניתם פריט חדש? זרקו אחר במקומו". מיכל אבינרי  | צילום: סיגל בר-קובץ
"קניתם פריט חדש? זרקו אחר במקומו". מיכל אבינרי  | צילום: סיגל בר-קובץ
לפני כחמש שנים החליטה מיכל אבינרי (55) מרחובות שהעולם שייך לסטיילינג. היא למדה בשנקר והחלה לכתת רגליים בין בתים ומתלבשות, להתאים זה לזה פריטים, לשדרג הופעות ולתת את הטאץ' הקטן שעושה את הלוק.
בארון שלי, שעולה על גדותיו למרות שאין לי מה ללבוש, המתינה לאבינרי משימה מאתגרת: לבחון את מידת ההתאמה בין המתלבשת לבין הערימות שצברה ולהמליץ לה מה להעיף, להעיף ולהעיף.
"אנשים קונים ורק אז תוהים למה יתאים הבגד", אומרת אבינרי, וברקע מהדהד הבלאק פריידיי, שהוריד את כולנו מהפסים, "הארון מתמלא, אבל הפריטים לא בהכרח משתלבים. ואז מגיע ה'אין לי מה ללבוש'".
למה קשה לנו להיפרד מבגדים?
"יש אנשים שמתחברים רגשית לבגד. יש כאלה שאומרים, 'אני עוד ארזה', ומחכים. כדי להקל את הקושי אפשר למכור פריטים לחנות יד שנייה, או לתרום - ולהרגיש טוב יותר".
אבינרי ממיינת את הארון שלי בסבלנות. קודם חולצות ואז מכנסיים. קודם מקופלים ואז תלויים. קודם עליונים ואז תחתונים. בין לבין היא ממליצה על שילובים ("ספורטיבי עם אלגנטי"), מחלקת טיפים ("רק פריט אחד עם נוכחות בכל הופעה") ועורמת את המיותרים בקצה המיטה.
כדי לא להעליב לי את השמעטס היא אומרת, "אולי זה מתאים לבית", או "אולי לריצה בבוקר", כדי שאבין שזה מקסימום לספונג'ה, וגם זה רק בתנאי שאף אחד לא רואה.
אז לכל מי שמתקשה בדילול הארון המתפקע, הנה כמה טיפים:
אתם לא אוהבים את זה? תעיפו
אם זה קטן עליכם, אל תחכו להגיע למידה. שחררו
קרוע, בלוי, עבר אלף כביסות – תם זמנו
פריט שלא משתלב עם שום דבר בארון – מיותר לנו
לא לבשתם כבר שתי עונות? תגידו ביי. כי לא תלבשו גם בעונה הבאה
קניתם פריט חדש? זרקו אחר במקומו.
שעת ייעוץ עולה 200 שקלים. לאבינרי יש גם מיזם סטיילינג באונליין: ייעוץ במחיר סמלי לשאלות, התלבטויות, איפה לקנות, באילו אתרים וכו'.
פרטים בעמוד הפייסבוק michal avinery.
2 צפייה בגלריה
מעוצב כדיינר אמריקני. BBB חולון | צילום: אלעד גוטמן
מעוצב כדיינר אמריקני. BBB חולון | צילום: אלעד גוטמן
מעוצב כדיינר אמריקני. BBB חולון | צילום: אלעד גוטמן
חדש בחולון: דאבל, לטינו, טבעוני ומושחת
קציצה חדשה מגיעה לעזריאלי חולון. לעובדי ההייטק שמתלבטים מדי יום היכן יאכלו צהריים מבין שלל המסעדות באיזור, מצטרפת מסעדה נוספת לדילמה: רשת ההמבורגרים BBB.
הסניף, המעוצב כדיינר אמריקני, נפתח בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים.
הוא משתרע על שטח של 345 מ"ר, פלוס דק חיצוני של כ־100 מ"ר.
בתפריט, כרגיל, שלל המבורגרים - רגילים, דאבלים, טבעוניים ומושחתים, עם ובלי תוספות מעל ובצד.
מתכננים אירוע? במסעדה יש חדר VIP, שבו ניתן לקיים אירועים פרטיים או עסקיים לכמות של עד 35 סועדים. החדר מצויד במסך ענק לטובת הקרנת מצגות, סרטונים וסרטים.
גם במסעדה עצמה הותקן מסך ענק, עליו מוקרנים משחקי ותחרויות ספורט, ליגת ה־NBA, משחקי גביע אירופה בכדורסל ומופעים מיוחדים של אמנים מכל רחבי העולם.
הזכיינית במסעדה החדשה בחולון הינה חברת שדמ בע"מ, השייכת לאיש העסקים משה שרים.
הרשת מונה כיום 30 מסעדות, ואם אתם קופצים לברלין, גם שם תוכלו למצוא את ה־BBB הישראלי.
הרוקמים 26, מרכז עסקים עזריאלי, חולון.