הפי גיפט של חברת קשרים פלוס בע"מ היא מתנה לעובדים שמאפשרת להם לבחור היכן להשתמש בה. הכרטיס שימושי למותגים הכי חזקים שיכולים לעניין את העובדים ועוד הפתעות רבות. הכרטיס נוח, פשוט וקל לשימוש והמימוש שלו אינו מחייב יציאה מהבית. בשנה האחרונה אפשר לראות עלייה ברכישות דרך האינטרנט וכרטיס זה עונה בדיוק על הצרכים הללו.
3 צפייה בגלריה
Happy Gift
Happy Gift
Happy Gift
(צילום: shutterstock)
עולם שלם של הזדמנויות ומתנות
עובדים שמקבלים מתנה מהמעסיקים או מהוועד רוצים לממש אותה בדרך הטובה להם. עידן קבלת השוקולדים והכוסות הממותגות חלף והיום כמעט כל העובדים מעדיפים לקבל כרטיס שיוכלו לממש במקומות שהם מעוניינים בהם. אין זה אומר שהמעסיקים לא צריכים לחשוב על המתנות שהם מחלקים להפך, אנחנו בעידן של הזדמנויות ולכן ראוי שגם מתנה לעובדים תהיה כזו.
העובדים יכולים ליהנות מכל מתנה שיבחרו לעצמם. באמצעות הכרטיס הם יכולים לקנות לעצמם ביגוד או תכשיטים דרך האינטרנט, לשלם על חופשה בבית מלון ועל חוויה בחדר בריחה. העובדים יכולים להתפנק בישיבה במסעדה, לשלם עבור טייק אווי ואפילו לרכוש לעצמם סדנה דיגיטלית בה ילמדו כיצד להכין מנות נפלאות בעצמם. בנוסף לכל ההפתעות, הכרטיס מתאים לשימוש במותגים מובילים וכן רכישה באתרי סחר בינלאומיים דוגמת איביי, אמזון, אסוס ועוד...
3 צפייה בגלריה
Happy Gift
Happy Gift
Happy Gift
(צילום: shutterstock)
יותר מתנות לעובדים
תקופת הקורונה הובילה לעלייה ברכישת מתנות לעובדים. סגירת המשרדים הקשתה על היכולת לחגוג ימי הולדת ולפתח קשרים אישיים. מנהלים רבים מצאו שעומדת לפניהם משימה והיא לשמור על תקשורת טובה בין העובדים ולהראות להם שהם חשובים להם. תקופה זו גרמה לשינויים רבים בתקשורת בין העובדים וביניהם לבין המנהלים והובילה גם לפריחה בתחום המתנות.
יותר מעסיקים ומנהלים בחרו להעניק לעובדים כרטיסי מתנה כדי להודות להם על המאמצים, לציין יום הולדת וחגים. כמובן, כיאה לתקופה יש צורך במתנה אותה אפשר לממש בקלות בכל מקום וגם בלי לצאת מהבית. כאן הגיע כרטיס הפי גיפט גלובל עם הפתרון המושלם. המעסיקים, המנהלים והקולגות יכולים לתת מתנה בסכום המתאים להם והעובדים יכולים לנצל אותה בדיוק כפי שהם חולמים.
גם עכשיו אפשר להפתיע
נדמה שככל שהזמן עובר יותר קשה להפתיע אך עם סדרת כרטיסי המתנה הפי גיפט של חברת קשרים פלוס הופכים את הפעולה הרגילה של הענקת מתנה למיוחדת. מעסיקים וקולגות יכולים להעניק מתנות והעובדים יכולים לממש אותן בחנויות הפיזיות או אונליין, לבחירתם. כל תהליך הרכישה, גם מצד המעסיקים או הקולגות וגם מצד מקבלי המתנה פשוט וקל.
3 צפייה בגלריה
Happy Gift
Happy Gift
Happy Gift
(צילום: shutterstock)
עכשיו יותר מתמיד יש מקום לאמרת תודה, לתת לעובדים יחס אישי, להראות שחשבו עליהם. עכשיו זה זמן מצוין בו קולגות יכולים להתארגן יחדיו כדי לקנות כרטיס במתנה לכבוד יום ההולדת של חבר לעבודה. בתקופה של ריחוק ושרבים עדיין עובדים מהבתים ובתקופה בה רבים קונים אונליין, יש מקום יותר מתמיד למתנה ייחודית.