פרויקט יוצא דופן של רשת "ידיעות תקשורת" מאפשר לבעלי עסקים להצדיע לרופאים שנמצאים בחזית הקורונה, בדרך מיוחדת במינה: הזמנתם לסוף שבוע של פעילויות נופש ותוכן בבית מלון.
בעוד על דרכי ההתמודדות עם הנגיף קיימות מחלוקות, על דבר אחד אין עוררין: הגיבורים של השנה החולפת הם צוותי הרפואה - הרופאות והרופאים, האחים והאחיות, שהפכו ללוחמים בחזית הקורונה. בבתי החולים ברחבי הארץ, בקופות החולים, בנקודות הבדיקה ובמעבר בין המרכזים הרפואיים. למעשה, בכל מקום ובכל שעה פעלו ועדיין פועלים הצוותים הרפואיים. החודשים שחלפו היו קשים ומורכבים לכולם, אך נראה כי לאלה שאמונים על בריאותנו היו אלה חודשים קשים עוד יותר.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

כעת, לקראת הכנס המיוחד של רשת "ידיעות תקשורת", אנו מאפשרים לכם, בעלי העסקים, להצדיע ללוחמים בלבן ולהזמין אותם ליהנות מסוף שבוע של תוכן ונופש. כיצד זה יקרה? ב- 3 בדצמבר ייערך כנס 'יוצרים עסקים' של "ידיעות תקשורת" במלון אלמא בזכרון יעקב. בסוף שבוע זה נעסוק בזוויות השונות של השנה שחלפה: כיצד היא השפיעה עלינו אישית ומה עבר על גיבורי השנה: הרופאים, השוטרים, מקבלי ההחלטות ועוד.
במבצע ייחודי המיועד ללקוחות הרשת ניתן יהיה להזמין רופא/ה ליומיים של הוקרה והכרה, חוויות ונופש. זו ההזדמנות להגיד תודה לאלה שנמצאים בחזית המאבק בנגיף.
להצטרפות ניתן לשלוח מייל: haya-sh@yedtik.co.il.