מעל חצי מיליון עסקים קטנים-בינוניים בישראל מכירים את המציאות הסבוכה שבה הבעלים ומנהלי העסק חייבים להבין בכל התחומים ונאלצים לעשות את רוב המשימות בעצמם, קשה להיות בודד בצמרת העסק, לקבל החלטות וליישם כאשר המשימות הולכות ונערמות, הקורונה רק החמירה את המצב הזה.
זה השלב שבו לרוב, בעל העסק מזמן יועצים מכל הסוגים: עסקים, שיווק, מכירות, ניהול, תפעול ועוד ועוד. הרעיונות והמשימות שמתקבלים דורשים קבלת החלטות ותעדוף – בקיצור יוצרים אתגר ניהולי חדש ומעכבים את הגדלת ההכנסות. תבל טוען שכאן בדיוק הבעיה וזו הסיבה שייסד את הגישה האינטגרטיבית.
תכירו את היועץ האינטגרטיבי, מולטי דיסיפלינארי ואחד היועצים העסקיים המוכשרים והבולטים בישראל 2021– איציק תבל.
תבל הקים את חברת הייעוץ אינטגרטיב ב-1998 ובעזרת צוות מומחים הוא מוביל את לקוחותיו, למהפך מהותי בדרך הניהול של העסק והגדלת המחזורים! "זה לא הגיע ביום אחד – היכולת לראות את כל התמונה ולדייק את הייעוץ המקצועי כמו קרן לייזר ליצירת מהפך בעסק", טוען תבל.
1 צפייה בגלריה
איציק תבל
איציק תבל
איציק תבל
(צילום: מיטל אזולאי)
תבל, 56, נשוי לבעלת קליניקה לייעוץ משפחתי ואב ל-4, הוא אדם רב גווני ורב התמחויות. קריירה ארוכה ומוצלחת במערכות גדולות וקטנות כאחד הביא אותו לגעת שנים ארוכות בתחומי הניהול, פיננסי, טכנולוגי, ארגוני תהליכי, פרויקטים, השיווק והמכירות. הוא גם מוסיקאי מחונן ויש הטוענים שזה גם חלק מסוד ההצלחה שלו ושל הגישה המיוחדת שפיתח – להרמוניה עסקית.
תבל, יליד ראשל"צ, מחזיק במשרד מוביל בנס ציונה ומשם יש עם צוותו שעבר מזמן לאון ליין - מכין ומיישם תוכניות עבודה לעשרות עסקים ברחבי הארץ.
את הניסיון שלו שואב תבל מחשיפה לתעשיות שונות, לימודים אקדמאים ומקצועיים, ניהול והובלת פרוייקטים בשווי מאות מיליוני דולרים ליחידות התוכנה בצה"ל, לצד סיוע שוטף למאות עסקים בתחום הלייף סטייל, הייצור, הייבוא ובמגוון תחומים: ריהוט, קוסמטיקה, מפעלים קטנים וגם כמובן, בעולם המוסיקה.
כשאמר לנו לקוח שלו: "ככה הוא איציק, מבין בהכול ומביא תוצאות בכל תחום שאליו הוא נכנס", חשבנו שהוא מגזים, אבל התוצאות בשטח מדהימות. ויש עוד המון לקוחות שמספרים שהוא מוביל את העסקים שלהם לצמיחה מבוקרת ומנוהלת של עשרות אחוזים בשנה בהכנסות".
כשמורידים את המילים לשטח, בשונה מיועצים עסקיים, שיווקיים או אחרים תבל הוא שותף לניהול כל תחומי העסק, מצטוות למנהל ואו הבעלים.
הוא לא עובד עם כל עסק שמגיע אליו, יש תנאי בסיס מבחינתו: "אם בעל העסק מעורב בפעילות ושם את הלב שלו בעסק, זה מעניין אותי. אני יודע להסתכל על התמונה העסקית הכוללת, לנתח את המצב בדייקנות ולתכנן את הפתרון, הוא צריך להיות שם לעבוד איתי. לבנות ולנהל עסק מצליח זו אומנות שדורשת הבנה עמוקה בהרבה תחומים. כשאני מגיע לעסק, אני וצוות המומחים שלי מנתחים ומזהים את בעיות השורש, מוצאים פתרונות ואני מנחה שלב שלב, את הורדת את המהלכים לשטח. אני מלווה את בעל ומנהל העסק להיות מנהל ומנהיג, ולא רק מקצועית. המהלכים האלו מביאים תוצאות שהן לא אקראיות אלא מובנות ומוסברות ועקביות, בזמן הקורונה זה קריטי לראות את כל התמונה ולקבל בוסט ניהולי ומכירתי.
הלקוחות של איציק מגיעים מכל רחבי הארץ. סל השירותים של איציק תבל וחברת אינטגריטיב – מבוסס על חבילת ליווי ובתוכו ליווי וייעוץ עסקי, כתיבת תוכניות עסקיות, בניית אסטרטגיה שיווקית, פיתוח עסקי בארץ ובחו"ל. עבור לקוחות נבחרים הוא קושר קשרים בינלאומיים במזרח הרחוק ובשווקים חדשים שנפתחו באירופה ודובאיי.
ההתרשמות שלנו מהפגישה איתו הייתה שמדובר באוטוריטה בתחומו שהולכת להפיץ את הגישה האינטגרטיבית למנף ב2021 עשרות עסקים ברי מזל שיצליחו להיכנס לתוכנית הליווי שלו.