רוני בלום ויניב עינת הם שותפים לחברת הייעוץ העסקי – "אפיק ליווי עסקי ופתרונות אשראי". השניים ייסדו שיטה שמכניסה את העסקים לבדיקה מקיפה וכוללת בדרך לצמיחה עסקית מבוקרת וניהול מקצועי.
השמועות על שני היועצים העסקיים שבנו יחד שיטה מנצחת הגיעו לשולחן המערכת. עסקים קטנים-בינוניים מעידים על מבחן מקיף ב-360 מעלות שמעבירים אותם השניים.
רוני בלום ויניב עינת מחברת "אפיק" בנו תהליך שמאפשר לעסקים להבין את מצבו הפיננסי של העסק ,הנקודות החזקות והחלשות שלו, ולגלות את הכיוון הרצוי אליו הוא צריך ללכת.
השניים פוגשים חברות ועסקים שהמחזור שלהם נע מ-3 ועד 30 מיליון שקלים בשנה.
2 צפייה בגלריה
אפיק ליווי עסקי ופתרונות אשראי
אפיק ליווי עסקי ופתרונות אשראי
אפיק ליווי עסקי ופתרונות אשראי
(צילום: גיל אורן)
עסקים המתקשים לנהל נכון את התזרים, לגייס אשראי המותאם ספציפית לבית העסק ולבנות אסטרטגיית צמיחה מזמנים את בעלי "אפיק" שעושים בעצמם את התכנון והעבודה בפועל.
הליווי העסקי כולל תחזיות מספריות ודוחות בצידן. בעולם של יבואנים, קמעונאים, סיטונאים, מפיצים ומשווקים הנזקקים להתנהלות תזרימית חכמה בשוטף, מביאים הבעלים של חברת הייעוץ ניסיון עסקי ופיננסי עשיר.
לשיטה שלהם קוראים: שיטת 360 לעסקים. הם בוחנים את הלקוח מכל ההיבטים, מנתחים מה נעשה כרגע, מה אפשר לעשות ולאן כדאי לכוון בהתאמה מלאה למצבו הייחודי של כל עסק.
בלום ועינת בונים תכנית עבודה ומעצבים תחזית לשנים הקרובות. תכל'ס הם ממש מפרקים חברה לגורמים: מכירות, קהל יעד, חדירה לשווקים חדשים, רווחיות ומרבים לנהל את הסיכונים שבכל מהלך. סוגיות כמו רכש, כוח אדם, מימון, תוכנית השקעות ולוגיסטיקה, יקבלו מענה חכם, מנותח ומדויק.
מתי כדאי לקרוא לשניים? ממש החל מרמת התוכנית העסקית אבל אם פספסתם, בכל שלב עד מחזור עסקי של 30 מיליון שקלים הם יסייעו לכוון את המערכת ולקבוע לאן הולכים בשלב הבא.
רוני בלום: "חשוב לתכנן בצורה מקצועית את העתיד העסקי. עסק שלא מבין לאיזה אשראי הוא יזדקק בהמשך, ייקלע לקושי בצמיחה. עסק מתפתח חייב לבחון את עצמו ולהתנהל בצורה מקצועית עם תוכנית עבודה מסודרת. הספונטניות שאפיינה עסקים קטנים רבים בתחילת דרכם, תיעלם כאשר העסק יגדל וימצא עצמו מתמודד עם אתגרים ניהוליים משמעותיים".
יניב עינת: "השנה האחרונה הביאה למצבי קיצון בעסקים. יש את אלה שצמחו וצריכים לקבל עזרה ניהולית מיידית. יש עסקים שכשלו ונסגרו כיוון שהצונאמי הזה סחף אותם אל מעבר ליכולת הניהולית האמיתית שלהם. לנהל את ההצלחה זה קשה כמו לנהל כישלון".
2 צפייה בגלריה
אפיק ליווי עסקי ופתרונות אשראי
אפיק ליווי עסקי ופתרונות אשראי
אפיק ליווי עסקי ופתרונות אשראי
(צילום: גיל אורן)
שני השותפים לחברת "אפיק" הם דמויות מוכרות מאוד בעולם האשראי. הם עובדים עם מגוון רחב של גופים במערכת הבנקאית ומחוצה לה.
בלום: "ההיכרות האישית מאפשרת לנו להבין איזה בנק מתאים ללוות ולגדול עם הלקוח, ואיזה תמהיל אשראי לבקש עבורו.
כמה אשראי שוטף, ארוך/ קצר.
לא תמיד צרכי האשראי האמיתיים של הלקוח תואמים את האשראי שהבנק רוצה לתת.
מעבר לכך קיימים פתרונות חוץ בנקאיים רבים לטווח ארוך או קצר בתנאים טובים. הסוד הוא לאזן בין גורמי האשראי השונים , ולנצל את הנכסים והבטוחות של העסק בצורה נכונה, כל זאת על מנת להותיר בידי בעל העסק מספיק כסף נזיל לניהול תזרים נכון עבור רכש , תשלומים שוטפים וצמיחה עסקית.
תכנון אשראי נכון נותן אקסטרא כסף ומונע לחץ תזרימי מהעסק.
עינת: כל עסק חייב לבחון את התכנית העסקית הקיימת שלו , ובמיוחד כאשר מדובר בעסק שטרם הוקם , וההיתכנות העסקית שלו עדין לא ידועה.
תכנון נכון מבחינת פיננסית עסקית ואסטרטגית ייתן לעסק מענה של 360 מעלות.
טלפון: 076-5443020