ביום חמישי (27.2) יינתן אות הפתיחה, והוועידה השנתית לעסקים של "ידיעות תקשורת" תצא לדרך: היא תביא איתה עדכונים, חידושים וגם בשורות שקשורות למאבקם של העצמאים במדינה ומה אפשר לעשות כדי לתקן עוולות היסטוריות שנוגעות למצבם של העסקים הקטנים.
הוועידה תיערך באילת ארבעה ימים לפני הבחירות לכנסת ותהיה בסימן 30 שנים לרשת "ידיעות תקשורת". לראשונה גם יוצב האולפן השקוף של mynet בזמן הוועידה. אורחי הוועידה יוכלו לצפות בהתרחשויות ולהאזין לראיונות שייערכו בו עם פוליטיקאים, עם אנשי עסקים, עם חברי כנסת, עם מנטורים ועם מובילי דעה. המרואיינים שישתתפו במושבים השונים בוועידה ידברו על נושאים בוערים שעומדים על סדר יומם של בעלי העסקים.
הראיונות ישודרו בשידור חי לרבע מיליון גולשי mynet בקירוב שחברים בכל עמודי הפייסבוק ויהיו זמינים לצפייה באתרי mynet בסוף השבוע.

3 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
(צילום: דנה קופל)

3 צפייה בגלריה
גבי אשכנזי
גבי אשכנזי
גבי אשכנזי
(צילום: אבי מועלם)
ארבעה ימים קודם שיתייצבו הבוחרים בקלפי בפעם השלישית יבואו חברי כנסת, נציגי מפלגות מימין ומשמאל, להשתתף בדיונים ולהשיב על שאלות מורכבות בנושאי כלכלה, חברה, רווחה, בריאות, מיסוי ותחבורה. עם חברי הכנסת שישתתפו נמנים בין השאר יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, הח"כים גבי אשכנזי, ניר ברקת ומירב כהן. את קולם ואת מצוקתם של בעלי העסקים ישמיע נציג השולמנים אביר קארה. הוא יתאר כיצד צברה מחאת בעלי העסקים הקטנים והבינוניים תאוצה, מדוע הונחה על השולחן הצעה לביטול השבתון על חשבון המעסיק ביום הבחירות ומה הן הדרכים לשינוי מצבם של העסקים הקטנים.
3 צפייה בגלריה
ד"ר אייל דורון
ד"ר אייל דורון
ד"ר אייל דורון
(צילום: תומי הרפז)
חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין–מכבים–רעות, ידבר על אובדן ההכנסות של העסקים הקטנים והבינוניים, שהרי גם בסבב הבחירות השלישי הם אינם מקבלים פיצוי מהמדינה. יחד איתו יישב בפאנל ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן. ראשת עיריית ירוחם, טל אוחנה, תשתתף בערב עם צביקה הדר. בחלק המקצועי ידבר רון בר־אל, מומחה לסטוריטלינג, על מיתוג עסקים בארץ ובעולם ודובר צה"ל לשעבר, תא"ל במיל. רונן מנליס. ד"ר אייל דורון, חוקר יצירתיות מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, ידבר על "המתכון" שפיצחו האנשים המצליחים בעולם וינסה לפענח מה הם הבינו שאנחנו עדיין לא הבנו. בין המצליחנים שיספרו איך הם עשו זאת יהיו נעמה קסרי, ואמן החושים נבו אבוטבול (15) שמחלק את זמנו בין הופעות בארץ ובחו"ל והצליח להדהים בקסמיו את גל גדות. עוד תשתתף השחקנית וכוכבת הנוער קים אור אזולאי.
גם החלק האמנותי־תרבותי יהיה גדוש בהפתעות: צביקה הדר יארח פוליטיקאים לשיחה אישית יוצאת דופן, ושלומי שבת ופאבלו רוזנברג ירגשו ברפרטואר המוזיקלי.
● הוועידה השנתית של ידיעות תקשורת, 27 – 29 בפברואר, אילת. לפרטים והרשמה: חיה שלמה 054-3337031.