האישה שהגיעה למשרדי טענה שבעלה הפך לסגפן, עד כדי כך שהיא לא מכירה אותו יותר. לדבריה, מאיש משפחה חם ולבבי הוא הפך לשתקן ולמתבודד, סוג של אדם זר ומוזר, שמתנהל בבית באופן לא ברור.
2 צפייה בגלריה
"מצאתי דרך אחרת להביע את עצמי"
"מצאתי דרך אחרת להביע את עצמי"
"מצאתי דרך אחרת להביע את עצמי"
(צילום המחשה: shutterstock)
האישה סיפרה שלאורך השנים היה בעלה מוקף במעגל חברים, נהג לשתף במחשבותיו והזוגיות שלהם הייתה כנה ומוצלחת. "כשנולדו הילדים והפכנו למשפחה, הוא התגלה כאבא מדהים", היא הוסיפה. "הרגשתי שהילדים ואני זה כל עולמו".
האישה סיפרה כי הכל החל להשתבש כשבעלה פגש חבר מהעבר הרחוק, שסיפר לו על השינוי שעשה בחייו אחרי שהצטרף לחוג של אנשים המקיימים מפגשי ויפאסנה בהם הנוכחים שותקים, מהרהרים בעולמם ועושים מדיטציה.
קראו גם:
"הוא שכנע את בעלי להצטרף לאחד המפגשים שלהם, ומאז התהפך עולמנו", היא שיחזרה.
"הוא ממש נכנס לזה בכל הכוח, והפך למישהו אחר לנגד עינינו. מאדם שמשתף ומדבר על כל דבר הוא החל לשתוק בבית ימים שלמים. אפילו יחסי מין הוא כבר לא רצה לקיים. באחת הפעמים הילדה הגדולה שלנו פנתה אליו בשאלה כלשהי, והוא שלף לה פתק: 'אני בתענית שתיקה ולא יכול לדבר'".
האישה סיפרה עוד כי ממשפחה מאושרת "הפכנו לאומללים. הוא אמנם המשיך בשגרת יומו, כולל בעבודתו, אבל ככל שהוא הלך למפגשים האלה הרגשתי שהוא מתרחק מאיתנו. היה ברור שגם הילדים מושפעים ומובכים מהתנהלותו. לא ידענו איך לעכל ולהתמודד עם זה. בכל פעם שניסיתי לדבר איתו על השינוי שחל בו, הוא היה פוטר אותי בתנועת יד ואומר שהכל בסדר איתו ושאין לי מה לדאוג".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
כשלא יכלה לשאת עוד את התנהלותו, החליטה האישה להעתמת איתו והטיחה בו: "אני רוצה שתלך לפסיכיאטר או לטיפול כלשהו. מה שקורה איתך ואיתנו בחודשים האחרונים לא הגיוני ולא נורמאלי. יכול להיות שמדובר בדיכאון ואתה זקוק לעזרה. אני לא מבינה מה חסר לך בחיים שבחרת לפנות לדרך המוזרה הזאת ולהתרחק מאיתנו. עד לא מזמן היינו המשפחה הכי מאושרת שיש, ועכשיו הכל השתנה. אני לא יכולה להמשיך ככה יותר".
הפעם בעלה הקשיב לה באריכות והשיב: "יכול להיות שהשתנתי, אבל האהבה שלי אליך ולילדים לא השתנתה. אני פשוט מרגיש אדם שלם, עמוק ומאושר יותר. מצאתי דרך אחרת להביע את עצמי. אני מצפה ממך לקבל אותי כמו שאני ורוצה שתצטרפי אליי לאחד המפגשים שלנו. אולי כשתהי שם איתי תביני יותר טוב למה אני כל כך נמשך לזה ולמה זה עושה לי טוב לנפש".
בשלב הזה הבינה האישה כי ההתנהלות בבית לא תחזור להיות כמו שהייתה והודיעה לו כי היא רוצה להתגרש.