בת ים: אונס צעירה
צעירה שהגיעה לבית חולים וולפסון בליל שישי מסרה לצוות הרפואי שנאנסה על ידי צעיר (25), שהכירה ערב קודם. המשטרה גבתה מהצעירה עדות ופרטים, והגיעה אל הצעיר, תושב בת ים, שהובא להמשך מעצר בבית המשפט.
סכנין: שקלים ובורקס
רעולי פנים חמושים נכנסו בסערה אל מאפיה בסכנין, ירו באוויר ויצאו עם שלל של כמה מאות שקלים. המשטרה אמנם אספה ממצאי מצלמות ופרסה מחסומים, אבל אין עדיין עצורים. בשל שוויו הדליל של השלל והעובדה שטרם נתפסו, עלולה החבורה לבצע מהלך נוסף דומה בקרוב. ההנחה היא שעד שלא יצליחו "לצוד" סכום כסף משמעותי, לא יעצרו.
לוד: השוד המוזר
בסוף השבוע הסתיימה חקירת השודד והשוד המוזר שהתרחש בחנות נוחות ברחוב אבא הלל סילבר בלוד. בסרטון מצלמת האבטחה לא ברור מדוע המוכר המוגן על ידי פתח ביטחון נכנע לשוד, בזמן שהשודד מרוחק ממנו וחמוש במספריים.
המוכר נראה מוסר לשודד חבילת שטרות של כמה מאות שקלים, ועם הסתלקותו ממהר להתקשר למשטרה ולמסור את תיאור השודד, שנעצר זמן קצר לאחר מכן וזוהה כפלסטיני בן 29, תושב מחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים.
מזרח ירושלים: פוענח רצח בן ה-16
שבעה אנשים בגילאי 17-50, תושבי מזרח ירושלים, נעצרו במעורבות בקטטה אלימה במיוחד בין חמולות, על רקע סכסוך של מקומות חנייה. שלושה מהעצורים מעורבים בדקירתו למוות של בן 16, שהיה מעורב בקטטה. ארבעה עצורים אחרים מואשמים בפציעתם של אחרים. במהלך החקירה, שהגיעה השבוע לסיומה, הצליחה המשטרה למצוא את האולר ששימש את הדוקר וגרם לפגיעות קטלניות שהובילו למות הנער.
3 צפייה בגלריה
האולר ששימש את הדוקר. צילום: דוברות משטרת ישראל
האולר ששימש את הדוקר. צילום: דוברות משטרת ישראל
האולר ששימש את הדוקר. צילום: דוברות משטרת ישראל
ג'סר א-זרקא: מלחמה במשטרה
בסוף השבוע נעקר תורן מצלמות אבטחה של פרויקט 'עיר ללא אלימות' בכפר. התורן הופל וכל המצלמות שהיו מותקנות עליו התנפצו על הכביש. ג'סר א-זרקא נחשב לאחד המקומות האלימים בישראל, עם אירועי חיסולים, יריות, קטטות והצתות כחלק משגרת היומיום. בשנה החולפת אף בוצע ירי אל נקודת המשטרה בישוב וצעירים שעלו על גג הנקודה המשטרתית ניסו להוריד מעליו את דגל המדינה.
3 צפייה בגלריה
מצלמות שבורות בג'סר א-זרקא. צילום: דוברות משטרת ישראל
מצלמות שבורות בג'סר א-זרקא. צילום: דוברות משטרת ישראל
מצלמות שבורות בג'סר א-זרקא. צילום: דוברות משטרת ישראל
באר טוביה: מזל טלה
דיווח על תאונת דרכים בסמוך לאזור התעשייה באר טוביה הפתיע גם את השוטרים שהגיעו למקום. באחד הרכבים הסתובבו חמישה טלאים שנגנבו זמן קצר קודם לכן, ממשק במושב ברכיה הסמוך. הנהג הגנב, תושב קריית מלאכי בשנות ה-30 לחייו, שהיה בנוסף לכל גם שיכור, נעצר, ואילו הטלאים הוחזרו למשק ממנו נגנבו.
3 צפייה בגלריה
הטלאים שנגנבו. צילום: דוברות משטרת ישראל
הטלאים שנגנבו. צילום: דוברות משטרת ישראל
הטלאים שנגנבו. צילום: דוברות משטרת ישראל
רמלה: המטען שנחשף
יום שישי. 11:00. רחוב חברון בעיר. מטען חבלה מסוג צינור בגודל בינוני, שהוטמן בין ביתו של עבריין המוכר למשטרה לבין גן משחקים, התגלה במקרה על ידי אזרח שהזעיק את המשטרה.
רחובות: דקירות ויריות
ערב שבת. 18:00 בערב. רחוב הרב נדב דוד בשכונת קרית משה: במשטרה מתקבל דיווח אודות צעיר בן 20, שנפצע באורח קשה מדקירות.
זהו רק קצה הקרחון ממצבור אירועים פליליים קשים, שמהם סובלת עיר המדע בחודש האחרון. בין היתר אירוע רצח שעל פרטיו הוטל צו איסור פרסום ואירוע דקירות קשה נוסף, שהעלו את סכסוכי הכנופיות בעיר לווליום גבוה במיוחד.
לוד: סופ"ש של ירי
בשישי בערב הובא נער בן 18 לאסף הרופא כשהוא סובל מפצעי ירי ואושפז במצב בינוני. בשבת לפנות בוקר הגיע פצוע ירי נוסף מלוד, בן 23, שנפצע באורח קל. המשטרה בודקת אם קיים קשר בין המקרים.
נתניה: אחד קשה, שניים קל
שלושה דקורים פונו מקטטה בפינת הרחובות ויצמן-הרצל בנתניה, כשאחד מהם במצב קשה ושניים קל. המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות בקטטה ובדקירות.
חיפה: רימון הלם
השקט של שבת בבוקר הופר כשרימון הלם הושלך אל חצר בניין ברחוב האורן בשכונת רוממה החדשה. הנזק היחיד: בהלה עצומה לתושבי הבניין והאזור.
נצרת: קטטת חמולות
קטטת חמולות בשכונת ג'בל דולי בנצרת גרמה לפציעתו באורח קשה של בן 19, ופציעתם באורח בינוני של שני אחים בגילאי 20-21. המשטרה עצרה שני חשודים.