מה לי ולכדורעף?
האמת, אפשר להתחיל בשאלה: מה לי ולספורט בכלל.
2 צפייה בגלריה
התפקיד החדש: דוברת
התפקיד החדש: דוברת
התפקיד החדש: דוברת
(צילום פרטי)
כשהייתי ביסודי, אי שם בבית ספר "שלמון", קיבלתי כדור ישר לפנים בטעות. מאז אני מפחדת מכדורים. ספורט אני עושה רק אם הוא סטרילי לגמרי, כמו פילאטיס ויוגה.
קראו גם:
אבל עדיין התרגשתי השבוע מאירוע ספורטיבי למהדרין.
הוקמה קבוצה חדשה בעיר, מכבי ראשון בכדורעף, ואני נבחרתי להיות דוברת הקבוצה.
הקבוצה החדשה מצטרפת לבית מכבי בנוסף לכדוריד ולכדורסל, ששתיהן אלופות בקנה מידה ארצי. יורם שוורץ, יו"ר האגודה, מתכנן שקבוצת הנשים בכדורעף תביא אליפות תוך שלוש שנים וקבוצת הגברים תוך חמש שנים. אז יש למה לחכות.
מה גם שאני בחברה טובה, עם עו"ד רפי ג'רבי כיו"ר הקבוצה. אני מרגישה כבוד גדול להיות חלק מהקבוצה ומהתפקיד הזה, שבעיניי כל כך חשוב היום ומשפיע רבות. בצילום כולנו יחד, ההנהלה החדשה.
2 צפייה בגלריה
התפקיד החדש: דוברת מכבי ראשון בכדורעף
התפקיד החדש: דוברת מכבי ראשון בכדורעף
התפקיד החדש: דוברת מכבי ראשון בכדורעף
(צילום פרטי)
ואם על כדורעף אנחנו מדברים, אין ספק, שהדבר הכי מגניב בכדורעף הוא כדורעף חופים. זה המשחק החם של הקיץ (בחורף האימונים יהיו בבית מכבי).
המשחק הזה גם זורק אותי לנוסטלגיה, לתקופת הילדות, כשחשבתי שהתיכון שלי יהי כמו בוורלי הילס 90210 ובקיץ נשחק כדורעף חופים (או ליתר דיוק, במקרה שלי, אסתכל על אחרים משחקים). כפי שאתם מתארים לעצמכם, תקופת התיכון שלי ממש לא נראתה אפילו דומה, אבל עדיין זו הייתה אחת התקופות הטובות בחיי גם בלי להיות ברנדה או קלי.
ונחזור לכדורעף: גם לישראל בסוף הגיע הענף הזה ובקיץ שלנו, ממש כמו בקליפורניה (מותר לחלום), כמעט בכל חופי ישראל קיימת פעילות מקצועית וחובבנית של כדורעף חופים.
אפילו לערים ללא חוף ים כמו רמת גן, למשל, הגיע הענף הזה. כמובן שגם ראשון לציון שלנו לא מפגרת מאחור: היא מארחת את כדורעף החופים בחוף הים לטורניר ארצי בחוף השקט בתחילת אוגוסט ואנחנו, במיוחד אני, מחכים לכם.
מי שרוצה להירשם לקבוצות הנוער, נשים או גברים מוזמן לפנות אליי.
מחכה לכולנו קיץ לוהט בחופי ראשון ואתם יותר ממוזמנים לקחת חלק.
עדי זהר, פעילה חברתית בראשון לציון ומנהלת פורום ראשון לציון - הירוקים