השבוע הלכתי עם האחיינית היפה שלי ליה לחי כיף, אותו גן חיות ראשוני ידוע לשמצה שעבר שיפוץ מסיבי בשנים האחרונות ועכשיו פותח את שעריו גם בערבים.
בינתיים רק בימי רביעי, אבל בהמשך זה אמור להתרחב לערבים נוספים, עד אחרי החגים.
2 צפייה בגלריה
עדי זהר
עדי זהר
עדי זהר
(צילום: ליאור זהר)
אני חייבת להתוודות: למרות האהבה שלי לבעלי חיים, ואולי דווקא בשל כך, אני לא אוהבת גני חיות. אף פעם לא נהניתי להאכיל חיות דרך כלובים, מרווחים ככל שיהיו.
אבל החי כיף, לשמחתי, נראה נקי ומטופח. בעלי החיים מקבלים אוכל בצורה מסודרת, והמבקרים מתבקשים שלא להאכיל את החיות באוכל שעלול להזיק להם.
זאת גם ההזדמנות להגיד מילה טובה לורד גבאי, מנהלת המקום, על ההשקעה המורגשת במקום וכמובן לראש העיר, רז קינסטליך ולמחזיק התיק עידן מזרחי.
השינוי בהחלט מורגש וזו הנאה בפני עצמה.
אבל הכי הכי חשוב: ליה נהנתה ממש.
2 צפייה בגלריה
ליה ואני בחי כיף
ליה ואני בחי כיף
ליה ואני בחי כיף
(צילום: ליאור זהר)
היא אהבה לראות את הקופים השונים, הפלמינגו, הזברות, הטווסים שטיילו בחופשיות, הברבורים, הבמבי וגולת הכותרת: היא אהבה להאכיל את בעלי החיים השונים באוכל שקנינו במיוחד בשבילם באתר בסכום מצחיק של שקל לשקית.
שיא הביקור היה כשהיינו בפינת הליטוף ויותר מדי עזים התקרבו אליי בצורה מחשידה. מרוב פחד שיעשו לי משהו טיפסתי על הגדר וברחתי מפינת הליטוף, כאילו מדובר היה בבריחה מאלקטרז.
אז ממליצה לכולכם בימי הקיץ החמים לבוא גם לחי כיף שלנו בשעות הערב. מחיר הכניסה סמלי ותוכלו ליהנות מחוויה קצת שונה. בטוחה שתהנו!
עדי זהר, פעילה חברתית בראשון לציון ומנהלת פורום ראשון לציון - הירוקים